1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
טענות חמורות: הורים לילדים שלומדים באחד ממעונות נעמ"ת בחולון טוענים כי סייעת בכיתת הבוגרים צעקה על פעוטות ולכאורה טלטלה אותם. לטענתם, צוות המעון מסר להם כי הסייעת התפטרה מיוזמתה וכי המידע הועבר לרשויות הרלוונטיות, אך ההורים חוששים כי הסייעת תשוב לעבוד במעון אחר של הרשת.
"למרות כל המקרים שקרו לאחרונה את לא מאמינה שזה יקרה גם אצלך", מספרת אם לתינוק מהתינוקייה. "אני לא מכירה אותה באופן אישי, רק ראיתי את הפנים שלה אבל בוקר אחד הגעתי לגן ויש מלא הורים וכל המקום רועש וגועש. מסתבר שהילדים סיפרו שהיא צרחה עליהם, לא ברור אם הייתה אלימות אבל אמרו לי שמייד הראו לה את הדלת. הבנתי שטכנית היא התפטרה אבל לא ממש השאירו לה ברירה".
אם אחרת סיפרה כי החשש הגדול היא שהסייעת תחזור לעבוד בכיתה אחרת או במעון אחר של הרשת. "אם לא מגישים תלונה במשטרה אז אף אחד לא יודע. כבר שמענו על עובדות מתעללות שלמחרת פתחו גן חדש, חייבים לשים לזה סוף וזה תלוי רק בנו". הורים שילדיהם היו מעורבים במקרה סיפרו כי תושאלו והתבקשו להעביר כל מידע שיש בידם, אך בשלב זה הנושא נמצא בבדיקת פקידת הסעד, כפי שנעמ"ת מחויבת על פי חוק.
מרשת נעמ"ת נמסר בתגובה: "ברגע שהגיעה אלינו התלונה המטפלת זומנה לבירור. במהלך הבירור היא הודיעה כי היא מתפטרת ונעמ"ת כיבדה את החלטתה זו. במקביל הועבר על ידינו דיווח לפקידת הסעד לחוק הנוער".