2 צפייה בגלריה
צילום המחשה: FREEPIC
צילום המחשה: FREEPIC
צילום המחשה: FREEPIC
תושבת האזור נדהמה לגלות שבעלה בגד בה במהלך נופש שאליו יצא מטעם העבודה. "חברתה הטובה, שעובדת עם הבעל היתה זו שסיפרה לה על הבגידה, אך רק לאחר שנה"', אומרת עורכת הדין זהר רון, המייצגת את האישה. "כל המעורבים בסיפור יצאו פגועים".
"הכל התחיל כאשר יום אחד קיבלה האישה שיחת טלפון מחברתה הטובה", משחזרת עורכת הדין. "החברה ציינה בפניה כי יש דבר אשר מעיק על מצפונה והיא מוכרחה לנקות אותו ולהיות לה חברה טובה. אך לפני שתעשה זאת, היא חייבת לשאול אותה שאלה חשובה: 'אם הייתי מגלה שבעלך בוגד בך היית רוצה לדעת או לא?'. האישה השיבה בחיוב וחברתה החלה לפרט בפנייה את רצף האירועים שהיתה עדה לו".
לדברי החברה, לפני כשנה, כאשר היו השניים בנופש מטעם מקום העבודה, בעלה "חגג עם אחרת". "החברה סיפרה לה שהיא ראתה את בעלה מתנשק ומתגפף בלהט עם אישה אחרת, לאחר ארוחת הערב וכי 'נראה שקרה שם משהו'. בהמשך סיפרה החברה כי גם הצליחה לצלם את השניים מבלי שהבחינו בה", ממשיכה עורכת הדין.
למה החברה שמרה זאת בסוד במשך שנה שלמה?
"החברה טענה כי לא רצתה לסכסך בין בני הזוג, אך המצפון העיק עליה ולכן ביקשה את הסכמתה לשתף אותה בסוד הגדול שרבץ על ליבה. החברה סיפרה עוד שכמעט שנה היא שמרה את הסוד בבטן אבל כעת, לפני שייצאו שוב לנופש השנתי, היא החליטה לגלות לה את האמת, במידה ותגיד שהיא רוצה לדעת".
איך היא הגיבה?
"האישה הנבגדת הייתה המומה. היא האמינה שבעלה היה נאמן לה ואבא טוב לבנם המשותף. אכזבתה אף התעצמה נוכח שיחת הטלפון שעשה אליה הבעל במהלך אותו נופש. היא נזכרה שהוא שוחח עמה וכאשר שאלה איך הוא נהנה בזמן שהוא לא איתה? הוא אמר לה שהוא מאוד מתגעגע אליה ואל בנם, אך הוסיף ואמר שזה הנופש הכי מוצלח שהיה בו".
2 צפייה בגלריה
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון
עורכת הדין רון מסבירה כי האישה ביקשה לקבל את התמונות, וכאשר קיבלה אותן התקשרה לבוס של בעלה בזעם. "היא הטיחה בו שהאירוע נועד לבגידות ולא כפי שמציגים זאת בעבודה", היא אומרת. "בהמשך לשיחה עם האישה, הבוס פנה לבעלה וסיפר לו שאשתו יודעת על הבגידה וכי התקשרה אליו בזעם, כאילו היה אחראי לחייו הפרטיים ולא רק לחייו המקצועיים. הבעל ההמום התקשר מיד לאשתו שאמרה לו שאין לו בשביל מה לחזור הביתה, שיש לה הוכחות לבגידה ואף שלחה לו את התמונה בה הוא מתועד בוגד בה".
לאחרונה הגיעו בני הזוג לגישור אצל עורכת הדין, מתוך כוונה ליישב את הסכסוך שפרץ ביניהם ובמהלכו החליטו לסיים את הנישואין בצורה מוסכמת. "אירועים כאלה לפעמים חושפים את המשתתפים בהם להזדמנויות בגידה הרחק מהבית", מסכמת עורכת הדין רון. "צר לי שמקרה כזה התרחש ונחשף באופן שבו נחשף. כיום האישה לא מדברת עם החברה בגלל שהיא ידעה על הבגידה במשך שנה ולא גילתה לה, הבעל לא מדבר עם החברה בגלל שסיפרה ובנוסף רב עם הבוס. עם זאת, אני שמחה שהשניים השכילו להגיע להבנות לגבי אופן סיום הקשר בצורה מוצלחת, ולנופש הבא הבעל יגיע כגרוש".