1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה. אילוסטרציה. צילום: הרצל יוסף
ניידת משטרה. אילוסטרציה. צילום: הרצל יוסף
ניידת משטרה. אילוסטרציה. צילום: הרצל יוסף
צעירה כבת 17 מאחת השכונות הוותיקות בחולון ניהלה קשר רומנטי עם בחור כבן 23, שחשד בה כי היא בוגדת בו לאחר ששוחחה עם גברים אחרים. השבוע הוארך מעצרו של הצעיר והוגש נגדו כתב אישום, לאחר שהגיע אל ביתה, ואיים לפוצץ אותו על יושביו.
היחסים בין השניים עלו על שרטון לפני מספר חודשים, אולם הצעיר לא וויתר והחל להטריד את בת זוגו לשעבר. במהלך השבוע שעבר הוא החל לשלוח לה הודעות מאיימות ואיים לפוצץ את ביתה.
על פי כתב האישום שהוגש נגדו לבית המשפט השלום בתל אביב, ההודעות המאיימות החלו בסמוך לשעה 2:00 לפנות בוקר, אז הודיע הנאשם כי הוא בדרכו אליה עם מיכל גז, וכי הוא עומד לפוצץ את ביתה, בו היא גרה עם אימה ואחיה הקטנים.
בין ההודעות ששלח לה נכתב "בתפילין, אני בדרך. אם כלום אז שאני יקבל סרטן"; "באור שאני רואה יצאתי אלייך עם בלון גז, שאני יקבל סרטן. שולח לאמא שלך תתמונה אפילו"; "את בגדת בי. דברת עם גבר"; ו-"במזוזה כל הסופר, אם הבית שלך נשרף באור שאני רואה פיגוע אחושרמוטה יהיה גם ככה אין לי מה להפסיד בחיים", (השגיאות במקור).
כשהבין כי הקטינה חסמה את מספר הטלפון שלו ואיננה מקבלת את ההודעות, התקשר לנייד של אימה ואמר לה שהוא מתחת לביתן וכי אם לא תשלח את ביתה הקטנה למטה הוא ישרוף את הבניין.
כאשר הבינו האם ובתה כי נשקפת סכנה לחייהן, הן הגישו תלונה במשטרה והאיש נעצר. בחקירתו הודה הצעיר במעשים וטען כי אמר את הדברים ברגע של חוסר שליטה, וכי הוא חש שהוא אובססיבי לצעירה. בנוסף הודה כי היה תחת השפעת סמים.
בהארכת המעצר הפרקליט מטעם המשטרה סיפר כי בעבר האיש כבר איים על הקטינה והוא מהווה סיכון ממשי לשלום הציבור. עוד הוסיף כי הנאשם כבר מואשם בעבירות נוספות בתחום הרכוש. בית המשפט קיבל את עמדת המשטרה והאריך את מעצרו עד לסיום ההליכים המשפטיים נגדו.