גבר כבן 40 ניסה להימלט מניידות המשטרה בחולון שעצרו נהגים לבדיקת שכרות בערב השנה החדשה. לאחר מרדף שסיכן נהגים אחרים נעצר הנהג ונמצאה אצלו גם סכין בכיס. במהלך החקירה התברר כי נאסר עליו לצאת מהבית שכן הוא נמצא במעצר בית בשל עבירות אחרות שביצע.
לפני כחצי שנה נעצר תושב העיר בגין עבירות רכוש, פירוק חלקים מרכב ומכירתם כחלפים. בגין עבירות אלו הוגשו נגדו כתבי אישום ועד להכרעת הדין הוא נשלח למעצר בית בתנאים מגבילים. למרות האיסור לצאת מהבית בשעות הלילה, החליט הגבר להפר איסור זה ובליל השנה האזרחית החדשה יצא לחגוג במסעדה ושם שתה לשוכרה.
מעט אחרי השעה ארבע לפנות בוקר הסיע הגבר שתי ידידות ברכבו כשהוא עדיין תחת השפעת האלכוהול. על פי החשד, כאשר התקרב לרחוב לוי אשכול, הבחין הגבר במחסום משטרתי שבו נבדקו באקראי נהגים בבדיקת ינשוף. הגבר, שחשש כי ייעצר, כיבה אורות ופרץ את המחסום בנהיגה מהירה. בשלב זה קראו השוטרים לעברו ודרשו ממנו לעצור אך הוא המשיך בנהיגה פראית, עבר רמזורים בצבע אדום וסיכן נהגים אחרים שנאלצו לבלום בפתאומיות.
כעבור זמן קצר, כאשר הגיע לרחוב יוספטל, האט הנהג את נסיעתו ונעצר על ידי המשטרה. במהלך חיפוש על גופו נמצאה גם סכין שלטענתו של הגבר נשכחה בטעות בכיס המכנסיים שלו ולא הייתה לו כל כוונה להשתמש בה. בדיון משפטי שנערך לנהג הסביר עורך דינו כי מדובר בעולה מרוסיה וליל השנה החדשה הוא חג עבורו ולכן הוא הרשה לעצמו לצאת החוצה ולחגוג. למרות זאת הוגש נגד הנהג כתב אישום על מעשה פזיזות ורשלנות ברכב, החזקת סכין והפרת תנאי מעצר.