1 צפייה בגלריה
הצפה בעיר | צילום: מערך הכבאות
הצפה בעיר | צילום: מערך הכבאות
הצפה בעיר | צילום: מערך הכבאות
מזג האוויר הסוער שפקד את חולון לפני כחודש הביא עימו גשמים רבים אך גם לא מעט נזקים שנגרמו לגינות, בתים ורכבים. תושבת חולון שרכבה ניזוק קשות החליטה להביא את המקרה לפתחה של עיריית חולון ודרשה פיצוי בגין הנזק שנגרם לה.
על פי כתב התביעה שהוגש לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב, במערכת הגשמים שפקדה את העיר לפני כחודש, הצעירה נסעה ברכבה עם אימה כאשר הבחינו השתיים כי פתחי הניקוז בכביש סתומים ועל כן הכביש מוצף במים.
כשהבינו כי אינן יכולות לצאת מהרכב או להמשיך את הנסיעה הן מיהרו להתקשר למשטרה והמוקדן הורה להן לצאת מהרכב באופן מיידי עקב סכנה לחייהן, דיירי הרחוב ניסו לסייע להן אך איש לא הצליח להגיע לרכב.
כאשר המים החלו להיכנס לתוך הרכב והגיעו עד לכיסאות הנוסעים השתיים החלו להיאבק בדלת עד שהצליחו לפרוץ אותה. לטענתן, עובדי עיריית חולון שהוזעקו למקום הצליחו לפנות את פתחי הניקוז אך לרכב כבר נגרם נזק רב ולא היה ניתן להשתמש בו במשך כמה ימים.
בעקבות המקרה הרכב הושבת ולאחר חוות דעת של שמאי שהעריך כי הרכב במקור היה שווה 10,500 שקל הוחלט למכור אותו ב-1,056 שקל בלבד לפירוק חלקים.
הצעירה טוענת שהנזק נגרם כיוון שהעירייה התרשלה בעבודתה ובגין הנזק הכספי ועוגמת הנפש הרבה היא מבקשת מבית המשפט שיורה לעירייה לפצות אותה ב-2,500 שקל עבור עוגמת נפש, אלף שקל עבור חוות דעת של שמאי ו-10,500 שקל עבור שווי הרכב -סך הכל 13 אלף שקל.
בתביעה ציינה הצעירה כי ניתן להוריד את הסכום שקיבלה עבור חלקי הרכב מהסכום שהיא דורשת.
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בפנייה אשר הגיעה ליחידת הביטוח של העירייה. נסיבות המקרה נבדקות ולתושבת הוסבר כיצד לפעול ואילו מסמכים להגיש על מנת להשלים את הליך הבדיקה".