דיירים בשכונת רסקו ב' קוראים לרשויות לסייע להם לאחר שאחד השכנים החל לגרור מכלי מיחזור לחצר הבניין ולאיים על חיי השכנים ש"זה עניין של זמן עד שיקרה כאן אסון".
1 צפייה בגלריה
אחד הפחים שנגררו לחצר | צילום פרטי
אחד הפחים שנגררו לחצר | צילום פרטי
אחד הפחים שנגררו לחצר | צילום פרטי
"אנחנו מתמודדים עם זה כבר הרבה זמן, ואנחנו לא חלילה מאשימים את הבחור", מספרת אחת השכנות "לשטויות שהוא גורר לכאן התרגלנו, זה לא נעים אבל אין ברירה. הבעיה שהפעם זה עבר כל שיא, הוא גורר לכאן מכלי מחזור כך שלא רק שאנחנו צריכים לסבול את כל הבלגן הזה בבניין שלנו, גם אין מקום למחזר באיזור כי הכל נמצא בחצר שלנו. בנוסף, הוא גורר מכלי אשפה ענקיים וכל החצר מסריחה".
חלק מהשכנים פנו לאיש אך לטענתם הוא איים לפגוע בהם. "בכל פעם שמפתחים איתו שיחה הוא מאוד תוקפני ואנחנו מפחדים לדבר איתו. נמאס לנו להזעיק את העירייה על כל שטות. הוא מביא לכאן פחי צפרדע ירוקים, מכלי מחזור כתומים ומכלים כחולים לנייר וכמעט כל מה שאנשים מפנים לרחוב. זה יכול להיות מטבח ישן שפירקו או ארון בגדים, הכל בחצר שלנו. אין לנו מושג איך להתמודד עם זה".
מעיריית חולון נמסר: "כלל, סכסוכי שכנים אינם בתחום העירייה והיא אינה יכולה להתערב בהם. במידה שיש מפגעים בחצר, יש לפתוח פניה במוקד העירוני. יצוין, כי לאחרונה פינו אנשי התברואה לפנים משורת הדין פסולת של גזם וגרוטאות במקום".