1 צפייה בגלריה
המחשה: דוברות המשטרה
המחשה: דוברות המשטרה
המחשה: דוברות המשטרה
פרשת סחיטה באיומים שליוותה באחרונה את אזור חולון־בת ים, הגיעה היום אל סופה הטוב, לפחות מצד התושבים. שני חשודים נעצרו והוגשה נגדם הצהרת תובע בגין מספר אירועים של יריות ברובה אוויר, השלכת רימון הלם והנחת נרות נשמה בפתח בתים. כל זאת, על פי המשטרה, כחלק מניסיון סחיטה של קורבנות ברחבי בת ים.
תחילתו של סיפור לפני כשבועיים, אז הצטברו מספר דיווחים זהים כנגד שני החשודים שפעלו בקרב תושבי בת ים. המשטרה, שפתחה בחקירה, גילתה חשד למסכת אירועי סחיטה באיומים כלפי קורבנות שונים בכתובות שונות, כשהקו המחבר ביניהם הוא אופי הסחיטה.
הסוחטים, על פי החשד, ביצעו ירי אל עבר בתי מגורים ורכוש, תוך שהם מפנים איומים אל עבר הקורבנות ובני משפחותיהם. בנוסף, הונחו נרות נשמה בפתח בתי הקורבנות, שהיוו רמז ברור ומובהק, ועבור אלה שעדיין לא הבינו את המסר, התווספו פתקים שכללו דרישות כספיות ספציפיות מהקורבנות.
כאמור, בתום החקירה, נעצרו שני חשודים תושבי חולון (30, 33) ומעצרם הוארך מעת לעת. היום, בתום החקירה ולאחר שגובשו ראיות נגד החשודים, הוגשה לבית משפט השלום בת״א הצהרת תובע והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרם. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם עד יום חמישי הקרוב.