בן 70 מחולון הגיש תביעה לבית משפט השלום בירושלים נגד שוטר ונגד משטרת ישראל בטענה לנזקים גופניים ונפשיים שנגרמו לו בעקבות תקיפה.
באמצעות עו"ד שמואל רוזנר ממשרד 'קמחי, פלד, פוזנר, שילה ושות'', טוען התובע כי כאשר החנה את רכבו בשעות הערב ליד טרמינל 1 בשדה התעופה בן גוריון, והמתין לבתו שהגיעה בטיסה מאילת, נעצרה במקביל אליו ניידת משטרה והשוטר דרש ממנו לעזוב את המקום.
לדברי התובע, הוא הסכים מיד אבל ביקש מהשוטר שיסביר לו אם יש מקום שיוכל להסתובב עם רכבו, כיוון שבתו אמורה לצאת בכל רגע מהטרמינל. לטענתו, השוטר נפנף בידיו בתוקפנות ואמר לו "סע סע. לא רוצה להגיד לך". התובע חזר ושאל אבל השוטר ענה לו כי הוא לא מעוניין לעזור לו.
בין השניים התפתח ויכוח שלאחריו השוטר ירד מהניידת וביקש לראות רשיונות. לדברי התובע, כאשר השיב לשוטר שהרשיונות לא אצלו, החל השוטר להכות אותו בעודו ברכבו, פתח את דלת הרכב, שלף אותו מרכבו, והתיז לפניו גז פלפל. לטענת התובע, בכך לא הסתיים העניין: כאשר הוא נחנק מהגז והתמוטט על המדרכה, המשיך השוטר להלום בו בבעיטות.
"התובע פחד שהוא הולך למות", טוען עו"ד רוזנר, "והחל לצעוק לכל עבר כי הוא נחנק, מתקשה לנשום ושכל הפנים שלו שורפות. השוטר מנגד, במקום לעזור לתובע, מנע מאשתו ומהאזרחים שהתקהלו סביבו לתת סיוע רפואי, זאת למרות שמדובר באדם מבוגר".
כעבור כחצי שעה, הגיע התובע לחדר המיון בבית חולים 'אסף הרופא', קיבל טיפול רפואי והועבר למחלקת עיניים, שם לדבריו נמשך הסיוט: "תוך כדי בדיקת התובע על ידי רופא העיניים, נכנסו שוטרים עם אזיקים שביקשו לעצור אותו, תוך השפלתו בפני הרופא ומשפחתו". לאחר מכן הוא הובל לחקירה בנתב"ג, בחשד לתקיפת שוטר.
התובע התלונן נגד השוטר התוקף, שהועמד לדין משמעתי ואף הורשע בנזיפה בגין שימוש בכוח שלא כדין, הפרות הנהלים לשימוש בגז פלפל ושימוש בכוח.
בתביעה נטען כי בעקבות האירוע נותרו אצל התובע נכויות רפואיות ותפקודיות גבוהות, עליהן הוא דורש פיצוי של כחצי מיליון שקל. בנוסף, מכיוון שהשוטר כינה את התובע בכינויי גנאי ברבים, טוענת התביעה כי הוא זכאי לפיצוי המקסימלי הקבוע בחוק איסור לשון הרע.