גבר בן 43 מואשם כי היכה, יחד עם בניו הקטינים, את בתו בת ה-19 וקשר אותה בחבלים, לאחר שבילתה לילה בצימר עם חברותיה, בעוד שהוא חשד כי בילתה עם גברים. מכתב האישום שהוגש ביום ראשון לבית המשפט נטען כי ב-24.5.20, בילתה הבת יחד עם חברותיה, את יום הולדתה של אחת החברות, בצימר בגולן, ללא ידיעת אביה אשר נודע לו על כך מאחרים.
1 צפייה בגלריה
אלימות נשים
אלימות נשים
האב הדריך את בניו מה לומר במשטרה
(צילום: ShutterStock)
עם חזרתה לבית, צעק האב על בתו: "למה הלכת לצימר ולא אמרת לי? עם מי היית שם? תני לי את הטלפון שלך מיד". באותו מעמד משך האב בשערותיה של בתו, הפילה ארצה, בעט בגבה, שרט אותה בפניה וחטף מידה את שני הפלאפונים הניידים שלה, והורה לאחייה לשמור שלא תצא מהבית.
כעבור מספר דקות הצליחה לברוח. אחותה איתרה אותה משוטטת ברחובות העיר, והבטיחה לה שתגן עליה. אבל זה לא קרה. בבית האב הזועם אחז בראשה ומשך אותה בכוח, מהרכב, הפילה לכביש, חבט את ראשה ברצפה ויחד עם שני בניו הקטינים הם גררו אותה לסלון, כפתו את ידיה ורגליה שהיא מוטלת על הרצפה, ואחיה מכים אותה. המתלוננת ניסתה להגן עלייה בעוד האב צועק: "עם כמה גברים היית שם" ואיים כי הוא ירצח אותה.
האחות שאיימה לפנות למשטרה, הוכתה אף היא. בשלב זה גרר האב את בתו שהיתה כבולה ברגליה ובידיה לאחד החדרים בבית, סגר את הדלת ולאחר מכן הדריך את שני בניו מה להגיד לשוטרים אשר הגיעו למקום.
האב מואשם בעבירה של תקיפה וחבלה, איומים ושיבוש הליכי משפט והוגשה נגדו בקשה למעצרו עד תום המשפט נגדו. התובע: מי שנוהג באלימות כה ברוטאלית ביחד עם ילדיו הקטינים, כלפי בתו, בשר מבשרו, מעיד על עצמו בבירור כי נשקפת ממנו מסוכנות גבוהה ומשכך יש להותירו במעצר".
סנגורו עו"ד ג'נווה נחאס ביקש מבית המשפט לדחות את הדיונים על מנת לאפשר לו ללמוד את חומר הראיות, והשופטת דנה עופר נעתרה לבקשה והאריכה את מעצרו בשלושה ימים.