לראשונה בהיסטוריה של הקבוצה מועדון הכדורגל ברצלונה משיק תערוכה בינלאומית והבכורה תתקיים בחולון.
2 צפייה בגלריה
מתוך התערוכה
מתוך התערוכה
מתוך התערוכה
(צילום: Proactiv, FC Barcelona)
קראו גם:
קבוצת הפאר הקטלונית שנחשבת לקבוצה אהודה בישראל משיקה תערוכה אינטראקטיבית שתנחת בערים מרכזיות מסביב לגלובוס, ביניהן בעיר חולון. המועדון פרסם הודעה רשמית כי החליט לקיים את הבכורה העולמית בישראל בקיץ הקרוב. התערוכה תתקיים בין התאריכים 15 ביולי ועד 31 באוגוסט בהיכל הטוטו חולון.
הביקור בתערוכה ידמה מסע של ילד המצטרף אל "לה מאסיה" (אקדמיית הצעירים של הקבוצה), מהרגע שהוא מופיע לראשונה במדי ברצלונה דרך פריטי אספנות, גביעים ומדים שהכוכבים הגדולים לבשו בגאווה, עד שלבסוף הוא הופך לשחקן בקבוצה העומד בשורה אחת עם הכוכבים הגדולים ביותר כמו ליאו מסי.
המיצג יתפרש על שטח של כ־1,500 מטרים ויכלול מסלול המורכב משמונה חדרים עמוסי טכנולוגיה חדשנית. בתערוכה יופעל חלל אינטראקטיבי בו יוכלו המבקרים לבעוט, להתמסר ואף "לעלות" על הדשא בקמפ נואו, לשמוע את קריאות הקהל ביציעים ולהרגיש כמו שחקנים בקבוצה, רגע לפני משחק חשוב.
2 צפייה בגלריה
יוסי חנן עם הבן נועם במשחק
יוסי חנן עם הבן נועם במשחק
יוסי חנן עם הבן נועם במשחק
(צילום פרטי)
החדשות על התערוכה הייחודית כבר הגיעו לאוהדים שמתקשים להכיל את ההתרגשות.
"ראיתי משחק שלהם בברצלונה בשנת 2019 וזה כמו חלום שמתגשם", מספר אוהד הקבוצה, יוסי חנן. "טסתי עם גיסי והבן שלי נועם שהיה בן 11, הקיץ הוא חוגג בר מצווה אז זאת תהיה מתנה מושלמת עבורו. משחקים של בארסה זאת חוויה של פעם בחיים, סדר מופתי, קהל מדהים ואווירה מחשמלת. אנחנו מאוד מתרגשים לקראת התערוכה בחולון ואני בטוח שכל האוהדים יגיעו, אנחנו מקווים שכשיראו איזה קהל אוהדים גדול יש לקבוצה בישראל, זה יעשה לשחקנים חשק לממש את הבטחתם להגיע לשחק כאן".