תקופה ארוכה שמחאת "תראו אותי" בחולון קוראת לממשלה לפתוח את מוסדות החינוך ופעילות הספורט לתלמידים. היום (21/2) נפתחו הקניונים, המסעדות ומכוני הכושר, אך בני הנוער נשארו בבית, ויוזמי המחאה קוראים לתלמידים להצטרף למאבק ולהיפגש ללמוד במקומות המותרים. הבוקר (ראשון) הם "למדו" בקניון חולון.
1 צפייה בגלריה
מחאה בקניון חולון
מחאה בקניון חולון
מחאה בקניון חולון
(צילום: לילך שמר ממובילות מחאת "תראו אותי שמים את הילדים במרכז")
בין המשתתפים במפגש שהתקיים היום (ראשון) היו גם האחים שחר ויהב דורון תלמידי כיתות ז' ו י' מחולון. במהלך סוף השבוע פרסם יהב פוסט שקרא לבני הנוער להגיע לקניון, ובהיעדר בית ספר פעיל, להפוך אותו לבית הספר שלהם.
קראו גם:
"המנהיגים שלנו שכחו אותנו. כשכולם מסביב יחזרו ללימודים ביום ראשון, אנחנו נשארים הרחק מאחור, נדחקים בסוף התור. נראה שאנחנו פחות חשובים למישהו שם. אנחנו טובים בתור בייביסיטר לאחים הקטנים שלנו, אבל לא בתור תלמידים שרוצים ללמוד. זה הזוי, אבל ביום ראשון אפשר יהיה ללכת לקניון ואולי אפילו יתחילו לפתוח את התאטרון והספורט, אבל אנחנו? תקועים בחלונות השחורים בזום. אם לקניון מותר ולבית הספר אסור, אז בואו נלמד בקניון", כתב יהב בפוסט שסחף רבים.
צפו במחאת הקניון >>>
בני הנוער שהגיעו לקניון חולון עם שלטים נדרשו להשאיר אותם בחוץ, אך חלקם הצליחו להיכנס, והם מקווים כי מראה תלמידים לומדים בין חנויות כלים לבתי קפה, יעורר את מקבלי ההחלטות להעלות את מוסדות החינוך ופעילות בני הנוער לראש סולם העדיפויות.
לעדכונים - חדשות חולון