אתמול (2/6) הודיעה עירית חולון על סגירה רשמית של בית הספר העל יסודי "קציר" בחולון. כזכור במהלך השבת התגלה כי תלמיד מכיתה ז' חלה בקורונה, 146 תלמידים ומורים נשלחו לבידוד, אך ועד ההורים המליץ לכלל התלמידים להישאר בביתם ועל כן בית הספר כמעט שלא פועל מתחילת השבוע.
1 צפייה בגלריה
גימנסיה קציר
גימנסיה קציר
גימנסיה קציר
(צילום: קובי קואנקס)
אתמול התגלה כי תלמיד נוסף חלה בקורונה. מדובר בתלמיד מאותה כיתה של החולה המאומת הראשון ועל כן עיריית חולון הודיעה על סגירת בית הספר, ובחינת אופציות אחרות ללימוד. במקביל החלה עיריית חולון בעבודות חיטוי של בית הספר.
בשעות האחרונות (רביעי) התקבלה החלטה להתחיל בלמידה מרחוק לכלל התלמידים, כשבמקביל נערכים הכנות למבחני בגרות באמצעות תוכנת זום. בנוסף, כל תלמידי וצוות המורים מבית הספר שנדרשו להיכנס לבידוד עברו בדיקת קורונה, מדובר ב 146 תלמידים ומורים ו-32 בני משפחה וחברים שהיו במגע עם החולים.
מרבית התשובות כבר הגיעו. "קבלנו 122 תשובות שליליות מבית הספר ו-32 מאנשים נוספים", מספר יו"ר ועד ההורים, יוסי שושן "ברור לכולנו שבית הספר הוא המסגרת הטובה ביותר ללמידה אך כרגע אנחנו מתמקדים בהערכות ללמידה מרחוק, אין צפי לחזרה ללימודים אבל אנחנו חייבים לדאוג לתלמידים שעוברים בגרות. כל השאר יוכלו להשלים בחינות, אבל תלמיד שיפספס בגרות עלול להפסיד אותה לתמיד".