על פי נתוני הסקר הרשויות מקומיות לשנת 2018 שמפרסמת היום (ג') הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה 88 אחוז מהעונים בחולון מרוצים מהחיים ומאזור המגורים שלהם. חולון היא אחת מהערים עם ההכנסות הכי גבוהות בארץ בשנת 2018 - כ-1.5 מיליארד שקלים. על פי הנתונים, עיריית חולון הוציאה 1.2 מיליארד שקלים בשנה זו.
בסקר נשאלו תושבים בחולון על שביעות רצונם בנושאי הניקיון. 54 אחוז ענו כי הם מרוצים לעומת 45 אחוז. בסקר נשאלו גם התושבים האם הם שבעי רצון משירותי איסוף האשפה באזור, 70 אחוז מהמשתתפים ענו כי הם מרוצים בנושא.
1 צפייה בגלריה
בניין עיריית חולון
בניין עיריית חולון
בניין עיריית חולון
(צילום: קובי קואנקס )
כמו כן, בנושא שביעות רצון ממצב הכבישים והמדרכות ענו 61 אחוז כי הם מרוצים, ואילו 37 אחוז ענו כי הם אינם מרוצים.
ומה בנוגע לתחבורה הציבורית באזור? 50 אחוז ענו כי הם מרוצים מהתחבורה הציבורית ואילו 18 אחוז ענו כי הם אינם מרוצים. בנוגע לזיהום האוויר, 30 אחוז ענו כי זיהום האויר באזור המגורים שלהם מפריע ואילו 69 אחוז ענו כי הוא אינו מפריע.
על פי הסקר, יותר מ-80 אחוז מהעונים מרגישים גם בטוחים ללכת לבד בחושך באזור המגורים שלהם.
כמה זמן לוקח לכם להגיע לעבודה? על פי הנתונים, 59 אחוז מהעונים טוענים כי משך ההגעה לעבודתם היא פחות מחצי שעה ואילו 36 אחוז ענו כי הנסיעה לעבודתם היא יותר מחצי שעה. 56 אחוז מהעונים נוסעים ברכב פרטי ואילו 49 אחוז בתחבורה ציבורית.
הנתונים מתקבלים ממשרד הפנים, מהמוסד לביטוח לאומי, מהרשות הממשלתית למים וביוב ומהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. הנתונים מאפשרים לבצע עיבודים סטטיסטיים השוואתיים בין הרשויות השונות ולחקור לעומק כל רשות.