צבי גלפרין, תושב חולון, הלך הבוקר (שבת) לעולמו והוא בן 67, זאת לאחר תקופה ממושכת שבה התמודד עם מחלה קשה. גלפרין היה שופט ומורה לכדורסל, שהקים את הקבוצה המיתולוגית ב'נפשונית', ממנה יצאו שחקנים מקצועניים רבים, והיה ידוע כאוהד ותיק ואהוב של קבוצת הפועל חולון.
1 צפייה בגלריה
צבי גלפרין
צבי גלפרין
צביקה גלפרין .לוחם צדק אמיתי
(צילום: פרטי)
קראו גם:
גם כשיצא לפנסיה המשיך גלפרין בעשייה חברתית, והיה פעיל מוכר בשכונת עם.
"הבוקר נפטר איש יקר ואהוב לי ביותר" הספיד אותו המסעדן, ברנרדו בלחוביץ שהיה חבר בנבחרת שהקים, והוסיף: "צבי גלפרין היה המנטור הראשון שלי. את צביקה פגשתי לראשונה בשנות השמונים בנופשונית. הוא הקים שם במו ידיו מחלקת כדורסל לתפארת שעשתה שמות בעיר ובכל הארץ. צביקה בדרכו שלו היה מורה דרך,מחנך ופועל למצויינות במגרש ומחוצה לו.
צביקה לימד אותנו אהבת הכדורסל מה היא אבל לא פחות מזה גם דרך ארץ. צביקה חינך ודחף אותנו להישגיות ספורטיבית אבל גם לאנושיות בהתנהלותנו. צביקה ידע ללטף אבל גם לתת צ'אפחה אבהית כשעשית משהו לא בסדר. צביקה היה בחייו לוחם צדק אמיתי בכל תחום".
גם יו"ר מועדון הפועל חולון, איתן לנציאנו נפרד מהאוהד המיתולוגי: "זה יום עצוב למשפחת הפועל חולון, צביקה היה חלק מאבני היסוד של המועדון, ניהל שנים רבות במחלקות הנוער ותחת ניהולו צמחו שחקנים רבים וטובים שהביאו גאווה לעיר ולמועדון. אני שמח שנתנו לו נחת קצת בשנים האחרונות, צר לנו וכואב לנו מאוד על מותו. מי ייתן ונזכה לעוד הרבה אנשים כמו צביקה שיתנו את כל כולם למועדון מאהבה ומהלב מבלי לבקש תמורה. יהי זכרו ברוך".
לעדכונים - חדשות חולון