חרוז קטן בלגן גדול: שי- לי בת ה-4 וחצי הגיעה השבוע למרפאתו של ד"ר יוסף דניאלי, המנהל הרפואי של מכבי שירותי בריאות בחולון, עם תלונה על חפץ שנתקע באפה במהלך משחק בגן הילדים. למרות האתגר ד"ר דניאלי הצליח תוך זמן קצר לחלץ חרוז שקוף וקטנטן מאפה.
1 צפייה בגלריה
שי לי והחרוז. כמעט נגמר באסון
שי לי והחרוז. כמעט נגמר באסון
שי לי והחרוז. כמעט נגמר בניתוח
(צילום: דוברות מכבי שירותי בריאות)
"הכל התחיל מטלפון לחוץ במיוחד של הגננת בגן" משחזר שי, אביה של שי-לי. "היא סיפרה שהבת שלי מתלוננת על חרוז קטן, שנכנס לאפה תוך כדי משחק בגן. מסתבר ששי-לי ועוד כמה ילדים שיחקו בשרשרת חרוזים קטנה, שהביאה אחת הבנות ואחד החרוזים ניתק מהשרשרת.
קראו גם:
הרגעים האלה היו ממש קשים עבורי ועבור אשתי. מיד התקשרנו לרופא המשפחה שלנו, ד"ר יוסף דניאלי, שמלווה אותנו כבר שנים רבות ושעליו אנחנו סומכים מאד. אחרי שהוא תיחקר אותנו על מצבה של הילדה, הוא הורה לנו להגיע אליו במיידית על מנת לבדוק מה קרה וכך עשינו".
למרות שהילדה חששה לשתף פעולה הצליח צוות המרפאה לסייע לה.
"שי-לי הגיעה אלי למרפאה כשהיא סובלת מקשיי נשימה קלים עקב הבכי והלחץ", משחזר ד"ר דניאלי "גם ההורים היו מאד לחוצים ובצדק, חרוז באף זה בהחלט לא עסק סימפטי. מיד הכנסנו אותה לחדר הטיפולים ולמרות החוסר שיתוף הפעולה של שי-לי שמאד פחדה, שלפנו באמצעות פינצטה את החרוז הקטן והשקוף שהיא שאפה לאפה".
ד"ר דניאלי מבקש להזכיר להורים את הסכנה הטמונה במשחקים עם חלקים קטנים: "אין ספק שהיה לנו הרבה מזל, אם לא היינו מצליחים לחלץ את החרוז היינו צריכים לפנות אותה לבית החולים להמשך טיפול שכרוך לעיתים גם בפעולה בחדר ניתוח תחת הרדמה.
מכאן אני רוצה לפנות לכל ההורים והגננות ולבקש בכל לשון של בקשה להרחיק חפצים קטנים ומסוכנים מסביבתם של הילדים. תאונות כאלה בהחלט צריך למנוע".
לעדכונים - חדשות חולון