תקרית לא הולמת התרחשה באירוע הענקת מלגות של קמפוס קריית שרת בחולון. לדברי נוכחים באירוע, אם לתלמידה ניצלה את המעמד כדי לבוא חשבון עם מורה שלימדה בעבר את בתה. "היא הכפישה והעליבה את הצוות החינוכי והתייחסה באופן גס רוח כלפי המורה בפני המשפחות השכולות", נטען.
1 צפייה בגלריה
תלמידה
תלמידה
תלמידה
(צילום המחשה: shutterstock)
ערב חלוקת המלגות הוא מסורת מרגשת ומכובדת של קמפוס קריית שרת, שבמסגרתו מוענקות מלגות לתלמידי שכבת י"ב המצטיינים בעשייה ומעורבות בקהילה. הוא נערך במעמד משפחות בוגרי הקמפוס שנפטרו בטרם עת.
השנה, עקב הגבלות משרד הבריאות, נערך באמצעות אפליקציית זום בשיתוף צוות בית הספר, משפחות הבוגרים שנפטרו ו-14 תלמידים ובני משפחתם שקיבלו את המלגה.
במהלך הטקס ביקשה אם לתלמידה שהוענקה לה מלגה לקבל את זכות הדיבור, כשזה ניתן לה, היא בחרה לפנות בדברים לאחת המורות והטיחה בה מילים קשות, וזאת בשל מקרה שהתרחש עם בתה בכיתה י'. זאת למרות שבשנתיים האחרונות היא אינה מורתה.
ההורים השכולים הופתעו מהשיח שנוצר באמצע האירוע, והצוות מיהר להפסיק את הדיון.
בהודעה שיצאה להורי הקמפוס הביע יו"ר הנהגת ההורים, שי מלך, מורת רוח מהמקרה והתנצל בפני ההורים.
מלך: "הדברים הבוטים ובמעמד ערב המלגות היו בגדר חציית קו אדום והשאירו את הקהל המום ונבוך. בשם הנהגת ההורים אנו מבקשים להביע את מורת רוחנו מהמעשה ולהביע את הערכתנו לעשייה החינוכית בכלל ולקיומו של הערב בפרט. כמו כן, ברצוננו להתנצל בפני המשפחות של בוגרי בית הספר , שנאלצו לחוות אירוע זה. מי ייתן ונמשיך לקיים את האירוע הכל כך חשוב הזה שמחבר בין זכר הבוגרים של בית הספר , ודור ההמשך , שתורם לקהילה בכל התחומים".