כתב אישום הוגש בימים האחרונים נגד צעיר מחולון המואשם בתקיפת צעיר אחר, אף הוא תושב העיר. הרקע לסיפור תמוה והשתלשלות העניינים רצופה באלימות, כולל אירוע שהתרחש בכביש ראשי בראשון לציון.
1 צפייה בגלריה
(גילויי אלימות קשים | המחשה: שאטרסטוק)
הרקע: שני צעירים מחולון הסתכסכו על רקע רומנטי לאחר ששניהם חיזרו אחרי אותה אישה. כשאחד מהם גילה על המשולש הבלתי רצוי, הוא השליך, לפי כתב האישום, בקבוק תבערה על ביתו של השני. בעקבות המקרה נערך עליו חיפוש, והתגלה כי נשא סכין. על מנת להגן על עצמו שכר הצעיר עורך דין, אך הורשע.
לאחר הההרשעה, פנה הצעיר אל הבחור שתקף, ודרש ממנו לשלם את שכר הטרחה של עורך דינו, כיוון שלשיטתו מגיש התלונה צריך לשאת בהוצאות הכספיות שנגרמו לו עקב המשפט.
מאחר והאיש סירב, במשך שלוש השנים האחרונות (כפי שמתואר בכתב האישום) מאיים הנאשם על חייו בכל פעם שבה הם נתקלים זה בזה. בין השאר, איים עליו עם סכין וסימן לו כי ברצונו לשסף את גרונו בטענה כי הוא חייב לו כסף.
בשבוע שעבר נפגשו השניים בכביש ראשי בראשון לציון. כשהבחין בו הנאשם, הוא מיהר לחסום לשני את נתיב הנסיעה עם רכבו, שלף סכין וזינק מהרכב לכיוונו. בתגובה מיהר הצעיר לסגור את חלון רכבו, אך הנאשם המשיך בתקיפה, ניקב את צמיגי הרכב, איים עליו ועזב את המקום.
כעת עומד האיש מול שני כתבי אישום בארבע עברות של איומים, חבלה במזיד לרכב והחזקת סכין.
בבית המשפט טענה הפרקליטות כי מדובר באדם שמסוכן לציבור ויש להאריך את מעצרו כיוון שקיים חשש סביר כי ינסה להמשיך לפגוע באיש אותו סימן כמטרה.