משטרת ישראל עצרה לחקירה גבר כבן 48 מירושלים, בחשד שיצר פרופיל פיקטיבי ברשת החברתית, באמצעותו ניהל התכתבויות בעלות אופי מיני עם קטינות וביצע בהן עבירות מין. במיינט ירושלים סיפרו כי ראשיתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרה מאמה של קטינה כבת 12, לאחר שהבחינה כי בתה מנהלת עם נערה לכאורה, התכתבויות בעלות אופי מיני, ואף החשוד שנעצר שלח לה תמונות תועבה. חוקרי המשטרה שמיד החלו בחקירה שמטרתה ראשית להגיע לזהות האדם העומד מאחורי אותו פרופיל, הצליחו באמצעות מגוון פעולות ואמצעים טכנולוגיים, לאתר את זהות החשוד. עם התקדמות החקירה ולאור הראיות, החוקרים חשדו הוא כי ניהל התכתבויות עם קטינות נוספות בגילאי 12-14, שחלקן אף אותרו על ידי החוקרים וזומנו להגיש תלונתן.

4 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)

בזמן שכל מקומות הבילוי סגורים, נראה שיש מי שמחליט לחגוג כנגד התקנות. במיינט נתניה דיווחו כי ביו שבת התקבל במשטרה דיווח על מסיבת טבע בשטח פתוח בין כביש 2 לכביש 4 סמוך לשפיים הקפיץ אל המקום שוטרים. כשהגיעו למקום הבחינו בכ-150 משתתפים. עם הגעת הניידת למקום, נזרק לעבר הניידת המשטרתית בקבוק משקה אלכוהולי אשר התנפץ וגרם לניידת נזק בדלת האחורית. המשטרה עכבה שלושה מבין המשתתפים. אחד מהם מארגן המסיבה, אחר - אחראי על ההגברה במקום והשלישי היה ללא מסיכה לפניו ונשא תיק שהכיל למעלה מ-145 בקבוקי גז (קצפת). האחרון נקנס בדו"ח על סך 500 שקלים בגין אי עטיית מסיכה. בהמשך, השוטרים קנסו את משתתפי המקום בעשרות דו"חות בגין אי עטיית מסיכה ומארגן המסיבה נקנס בדו"ח ע"ס 5,000 שקלים.


תושב באר שבע בן 47 החשוד בעבירות הלבנת הון, עבירות מס, הונאת נושים ועבירות מס הכנסה בהיקף של כ-6 מיליון שקלים, כשבבעלותו 2 תחנות מוניות, רכב יוקרה ונדל"ן, הופתע השבוע מביקור בלתי צפוי של המשטרה, שהסתיימה במעצרו. במיינט באר שבע הסבירו כי החקירה הסמויה נגד האיש, נוהלה בחצי השנה האחרונה במשטרת ישראל, יחידה ארצית לחקירות בכונס הרשמי ובחקירות מס הכנסה ירושלים והדרום והסתיימה במעצר. 10 חשודים נוספים עוכבו לחקירה.


במיינט קריות דיווחו כי ביום שבת האחרון נפרץ גן שושן בשכונה א' בקרית ים. תושבת העיר שמתגוררת סמוך לגן סיפרה לגננת כי אלמוני קפץ מעל לגדר אל חצר הגן הנעול וגנב את כל הצעצועים שהיו בו, אופניים, בימבות ומשחקים נוספים. באמצעות מידע שקיבלו בפיקוח עולה כי ככל הנראה מי שביצע את המעשה הוא לא אחר מאשר ילד בגיל 9. מפאת גילו הצעיר הוחלט כי לא תוגש תלונה במשטרה והטיפול בילד הועבר לידי מחלקת הרווחה העירונית. "זה מה שקורה שמוסדות החינוך לא פועלים. הילדים משועממים ועושים שטויות", אמרה תושבת העיר. "יש עוד הרבה דברים אחרים טיפשיים ומסוכנים שהם עושים. הם מחפשים מה לעשות עם כל הזמן הפנוי שלהם".

4 צפייה בגלריה
גן שושן בקרית ים
גן שושן בקרית ים
גן שושן בקרית ים
(צילום: נחום סגל)

הנוף שמחוץ לחלונו של תושב בת ים, המתגורר ברחוב בר אילן, השתנה משמעותית בעקבות שיפוצי תמ"א 38 - עמודי החשמל גבהו בשתי קומות, כך שהם מגיעים עד לחלונו שבקומה הרביעית. "אני גר בבניין מעל עשר שנים", אמר התושב למיינט בת ים, "אך לאחרונה הנוף מחלוני השתנה ובמקום לראות את העיר, יש לי מול הפרצוף עמוד חשמל שנכנס כמעט אל תוך ביתי. עמוד החשמל כמעט ונוגע במרפסת ביתי ובפרגולה שלי. מלבד המפגע האסתטי שיש בזה, אני חושש גם מהקרינה". מחברת החשמל נמסר בתגובה: "בעקבות הפנייה של התושב נשלח מודד למקום. בבדיקה שביצענו בשטח, על אף הטענות, נמצא שקיים מרחק של 3.3 מ' בין המבודד הקיצוני לקו המרפסת. על פי הסטנדרט הקיים, מדובר במרחק תקין".

4 צפייה בגלריה
עמוד החשמל
עמוד החשמל
עמוד החשמל
(צילום: באדיבות תושבים)

ידוע כי ילדים נקשרים מאוד מהר לחפצים שלהם ולעיתים הדבר הופך לתלות. כך קרה גם לירדן בן ה-4 מחדרה ולבובת הכלב שליוותה אותו במשך שנים בכל בוקר מהפעוטון ועד לגן העירייה. בשבוע שעבר אבדה הבובה. "זו בובה בצורת כלב גדול, מרוט וישן, שמלווה אותו בשנה האחרונה", סיפר אביו של ירדן למיינט חדרה.

4 צפייה בגלריה
ירדן איסייב והדובי האבוד
ירדן איסייב והדובי האבוד
ירדן איסייב והדובי האבוד
(צילום: פרטי)

"הוא הולך איתה לכל מקום, סחב אותה גם בטיסות, לקח אותו לים ולבריכה בשיא הקיץ ולמרות גודלה והסרבול שבדבר". לאחר שירדן נתקף געגועים לבובה, החליטו ההורים לתלות מודעות בסביבה ולפרסם ברשתות החברתיות. שכנה שמתגוררת בסמוך לגן וקראה את המודעות, מצאה אותה ויצרה קשר עם הוריו. בתמורה העניק ירדן לשכנה זר פרחים שקטף עבורה.