תלמידי בית ספר יסודי במרכז חולון מתלוננים על אדם, שלטענתם נראה מעורער בנפשו, שמטריד אותם במהלך ההפסקות ואחרי שעות הלימוד. לטענתם, במספר מקרים ניסה האיש לצלם אותם מחלון ביתו, שנמצא בסמוך למגרש בית הספר, צעק לעברם איומים וקילל אותם. במקרה נוסף טענו ילדים כי רץ לכיוונם מחוץ לבית הספר. במקרה שהתרחש בשעת הפסקה מורות בית הספר מיהרו לאסוף את התלמידים, בהמשך עבר נציג בית הספר בכיתות וביקש מהילדים לשמור על ערנות, להיזהר מזרים ולעדכן את הנהלת בית הספר וההורים בכל מקרה חריג, כאשר במידת הצורך תוגש תלונה במשטרה.
1 צפייה בגלריה
מפחיד את התלמידים
מפחיד את התלמידים
מפחיד את התלמידים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
השוטר הקהילתי האזורי עודכן במקרה ואף ביקר את האיש, בשלב זה מנסות הרשויות להבין כיצד לטפל בנושא אך ההורים חוששים: "בימים כאלו זה מפחיד, כל כמה ימים שומעים על חולה נפש שפגע באדם, בחולון רצח חולה נפש את השכנה שלו אז אנחנו חוששים", מספר אב לתלמיד בבית הספר. "להבנתי הנושא בטיפול וזה חשוב, אני מבין שמדובר באיש לא בריא אבל הילדים שלנו לא צריכים להיחשף לזה. הסבירו לילדים שאם הם רואים אותו מיד להתרחק, אם זה בשעות הלימודים אז לגשת למורה התורנית בחצר ואם זה אחר הצהרים, כי המגרשים פתוחים, ללכת מיד הביתה ולספר להורים ולבקש מהם להודיע למנהלת בית הספר או למשטרה. זה מצוין שנותנים הנחיות ברורות אבל אנחנו מקווים שהאיש יקבל טיפול רציני כי אסור להיות שאננים".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "בבדיקה שערכנו, על פי הפרטים שנמסרו בשאילתא, לא נמצאו קריאות למוקד 100 או תלונות במשטרה. אירוע חמור בגין חשוד שרודף אחרי תלמידים צריך להיות מדווח בזמן אמת למשטרה ובכל אופן על גורמי בית הספר למסור תלונה במשטרה גם בדיעבד".
פורסם לראשונה: 14:01, 10.02.20