במהלך השבת התקבלה הודעה רשמית כי תלמיד כיתה ז' מבית ספר קציר בחולון אובחן כחולה קורונה לאחר שחש ברע בימים האחרונים. 146 תלמידים מכיתות ז'2, ז'5, ז'6, ושישה אנשי צוות נכנסו לבידוד באופן מיידי למשך 14 יום. ועד ההורים המליץ להורי התלמידים שלא לשלוח אותם לבית הספר.
1 צפייה בגלריה
חזרה מלאה
חזרה מלאה
הכיתות נותרו ריקות
(צילום ארכיון: עיריית חולון)
הבוקר (ראשון) הגיעו מספר תלמידים בודדים על מנת לעבור בחינה, אחריה שבו לביתם. בשלב זה בית הספר עומד ריק מתלמידים וההורים ממתינים להחלטת העירייה על מנת לדעת האם להחזיר את ילדיהם לביתה הספר. "האינסטינקט היה לא לשלוח כי הכל לוט בערפל", אומר גורם מבית הספר, "אבל כרגע יש לנו מספר דרישות ורק אחרי שיח עם העירייה נחליט מה עושים, לכן אנחנו לא ממהרים לצאת בהצהרות".
מעיריית חולון נמסר כי הנהלת בית הספר והעירייה נמצאות בקשר ישיר ורצוף עם משרד החינוך ומשרד הבריאות, וכי הנהלת בית הספר תעדכן את ההורים והתלמידים בכל ההתפתחויות.
גם בבית הספר 'אורט מלטון' בבת ים ההורים בחרו הבוקר שלא לשלוח את ילדיהם לאחר שוועד ההורים הודיע על השבתה מלאה של הלימודים. עם זאת, ההורים מבית הספר קציר חולון לא פוסלים אפשרות לחידוש הלימודים וממתינים לצעדים נוספים של עירית חולון והנחיות של משרד הבריאות.