מבקרים במרכז עזריאלי מזהירים כי ילדים עלולים ליפול ממעקה הזכוכית במקום. "יש שם כל כך הרבה אטרקציות מפתות", אומרת השבוע אחת האמהות שמבקרת עם ילדיה במקום, "אבל אם לא מסתכלים בשבע עיניים, הבילוי עלול להסתיים באסון".
1 צפייה בגלריה
מעקה הזכוכית ו"המדרגה" הסמוכה
מעקה הזכוכית ו"המדרגה" הסמוכה
מעקה הזכוכית ו"המדרגה" הסמוכה
(צילום באדיבות התושבים )
בימי חול משמש מתחם עזריאלי בחולון בעיקר כמרכז עסקים ומשרדים, אך בסופי שבוע הופך המרכז הפופולרי למתחם בילוי תוסס ומלא חיים, עם פאבים, מסיבות ומסעדות, שמציעים חוויה לכל המשפחה. מי שמבקר במקום בשעות הבוקר בסופי שבוע רגיל כבר לראות המוני ילדים מתרוצצים בין המפל, בריכת הדגים ופינות הישיבה, בזמן שהוריהם נהנים מארוחה טובה או מקניות.
אחת האטרקציות המושכות ביותר הוא מעקה הזכוכית, שמציע מבט מהגובה על המפל. המעקה אמנם גבוה מספיק כדי שהילדים הסקרנים לא יפלו, אך סמוך אליה מוצבת תיבה שמשמשת כמדרגה, וילדים מטפסים עליה בניסיון לקבל זווית ראייה טובה יותר.
"קצת מגוחך להציב גדר כל כך גבוהה ולצדה מדרגה", אומרת תושבת חולון שביקרה במקום בסוף השבוע שעבר. "ישבנו במסעדה עם הילדים והבן שלי בן הארבע לא הפסיק להתרוצץ. ברור שהשגחנו עליו אבל המעקה הוא סוג של אטרקציה עבור ילדים, זה מעניין אותם ובגלל זה הם אוהבים לבוא לכאן. פתאום ראיתי שהוא עומד על התיבה הזאת, ברגע הוא יכול היה לצנוח למטה".
מדובר בגובה לא מבוטל.
"כן, אולי בגובה של שלוש קומות, נפילה מהמעקה זה אסון. כל ילד שובב שרגע אחד מצליח להתחמק מההורים עלול לצנוח משם. הייתי מצפה שבמרכז כל כך מפואר שמיועד לבילוי לכל המשפחה יקחו את זה בחשבון ולא יציבו כאלו סכנות".
מקבוצת עזריאלי נמסר: "בטיחות המבקרים במתחמי הקבוצה עומדת בראש מעייננו, ואנו כמובן פועלים בהתאם לתקנים הנדרשים והנהלים המחמירים ביותר. הנושא ייבדק ויטופל באופן מיידי".