בר בן החמש מאזור מקפיד להתחפש לשוטר בכל חג פורים. כששוטרי מרחב איילון גילו שחגיגות יום ההולדת שלו בוטלו בגלל הסגר, הם מיהרו לפרגן לו בחזרה. אמו: "התרגשנו שדווקא בימים אלו הם מוצאים זמן לתת אהבה לילד קטן".
1 צפייה בגלריה
שוטר לעתיד? בר והשוטרים
שוטר לעתיד? בר והשוטרים
שוטר לעתיד? בר והשוטרים
(צילום: פרטי)
אירנה זיגרמן התקשתה לנחם את בנה, בר זריאן־זיגרמן, שעמד לחגוג יום הולדת חמש תחת הגבלות הקורונה. "הוא היה ממש מבואס לחגוג בסגר ולא הפסיק לדבר על זה שהקורונה קלקלה הכל. ניסיתי לחשוב איך אפשר לשמח אותו והתייעצתי עם חברה שהמליצה לי לפנות לשוטר הקהילתי שלנו, חיים פרחי. בר מאוד אוהב שוטרים, הוא מתחפש לשוטר כבר שלוש שנים ברצף, וכמובן שגם בפורים הקרוב הוא מתכנן להיות שוטר. יש לנו תחפושת מכל שנה".
קראו גם:
החלום של בר, היא מסבירה, הוא להיות שוטר, והיא חשבה שמפגש עם שוטר ישמח אותו. "הייתי קצת נבוכה להטריד איש ביטחון בימים אלו אבל לתגובה שלו לא ציפיתי".
פרחי, שהתרגש מאהבתו של בר לשוטרים, דאג להביא עימו למפגש מספר שוטרים שונים מתפקידים מגוונים, ניידת, וכמובן אפוד וכובע לשוטר המצטיין לעתיד. "בר היה המום מההפקה שהם ארגנו לו", מספרת האם, שהתרגשה לא פחות מבנה. "ציפיתי לסרטון קצר או ביקור מהיר. לרגע לא חשבתי שהם ישקיעו כל כך הרבה, ודווקא בימים אלו שהמשטרה עובדת כל כך קשה חשוב לפרגן להם על העשייה למען הקהילה. בר אמר שזה יום ההולדת הכי טוב שהיה לו בחיים ואין לי ספק שזה רק חיזק את ההחלטה שלו להצטרף לכוחות המשטרה בעתיד".
לעדכונים - חדשות חולון