אם עברתם את גיל 40, ככל הנראה גם אתם כלולים הסטטיסטיקה של הסובלים מכאבים. בעיות אורתופדיות, דלקות פרקים, כאבי גב או ברכיים, כמעט אף אחד אינו מצליח לחמוק מהכאבים שצצים במקומות שונים גוף. אם זה נשמע לכם מוכר - כדאי שתכירו את הפיתוח הישראלי שעשוי לשנות את חייכם: מכשיר הבי-קיור לייזר.
המכשיר, המבוסס על פיתוח ישראלי, נחשב לפורץ-דרך בארץ ובעולם בכל הנוגע לטיפול בכאבים גופניים, עושה שימוש בטכנולוגיית הלייזר הרך ולמעשה מעורר את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף. בי-קיור לייזר הפך את תרפיית הלייזר לזמינה עבור כל אדם, שכן המטופל יכול להשתמש במכשיר באופן יומיומי, מספר פעמים ביום על פי הצורך, באופן פשוט וקל, על ידי המטופל עצמו – בנוחיות של ביתו. מניחים את המכשיר על האזור הכואב למשך מספר דקות – וזה הכל.
3 צפייה בגלריה
צילום: B CURE LASER
צילום: B CURE LASER
צילום: B CURE LASER
“תאמין לי אם אומר לך שאחרי שניים או שלושה טיפולים, הכאב נעלם?”
מספרת פרלה, אישה בשנות ה-60 לחייה, שסבלה מכאבים בכף היד, שהלכו ואיימו על שגרת יומה, לרבות עבודות בבית וטיפול בנכדים. “אני יודעת שזה ממש קשה להאמין אבל זאת האמת. לקחתי את המכשיר ושמתי על היד ומיד הכאב נרגע, אחרי עוד טיפול או שניים הכאב חלף לגמרי, כאילו לא היה. אחרי שבוע של כאבי תופת בשורש כף היד הצלחתי לחזור סופסוף לתפקוד רגיל, ומה שהכי אהבתי בבי-קיור לייזר זה שלא הייתי צריכה לקבוע תורים לרופאים, לא נסעתי לקופת חולים, לא חיכיתי שבועיים לצילום, ובעיקר – לא לקחתי תרופות.”
3 צפייה בגלריה
צילום: B CURE LASER
צילום: B CURE LASER
צילום: B CURE LASER
הכאבים הורסים לכם את הספורט? הטיפול הזה הוא גם בשבילכם
גם הספורטאים שבינינו סובלים לא אחת מכאבים הנגרמים מפציעות ספורט (או כתוצאה מהגיל) – ופוגעים ביכולתנו להמשיך ולבצע פעילות גופנית. אלו יכולים להיות שרירים מתוחים, קרעים, נקעים, דלקות בגידים ופציעות נוספות שעשויות להשבית אותנו ולגרום לנו להחליף את ריצת הבוקר בהמתנה בתור לפיזיותרפיסט. אבל לא הכל אבוד: אותה טכנולוגיית לייזר רך יעילה במיוחד גם עבור פציעות ספורט. מכשיר הבי-קיור לייזר ספורט מטפל במגוון רחב של תסמונות ודלקות ואף מאיץ הליכי איחוי שרירים. ספורטאים רבים בארץ ובעולם משתמשים במכשיר באופן יומיומי, והוא אף נבחר כמכשיר הרשמי לטיפול בפציעות.
“לא האמנתי שאחזור לשחק כדורסל עם החבר’ה”
“הכיף שלי – זה לשחק כדורסל פעם בשבוע, במגרש השכונתי עם החבר’ה כל יום חמישי”. מספר ליאור, בן 42 מגדרה. “לפני כמה שנים נפצעתי בגיד אכילס. סבלתי מכאבי תופת וניסיתי סוגים שונים של טיפולים – קרמים, משחות, מתיחות, פיזיותרפיה, אבל שום דבר לא עזר לאורך זמן. חבר מהעבודה המליץ לי על בי קיור לייזר ואמר שהמכשיר מאוד עזר לו בבעיית גב שהייתה לו. בהתחלה הייתי ספקן, לא הייתי בטוח שהמכשיר יעיל, אבל ברגע שהחבר סיפר, החלטתי שאני חייב לנסות. התחלתי לטפל בעצמי באמצעות מכשיר הבי קיור לייזר, שש דקות פעמיים ביום, מסביב לקרסול הפגוע. ממש הופתעתי כשראיתי שתוך שלושה ימים היה שיפור מדהים! בתום שבוע הפסקתי את הטיפול, לא היה צורך בו יותר. מבחינתי זה נס. הנס הזה אפשר לי לחזור לחיים רגילים אחרי פציעה קשה. חזרתי למגרש הכדורסל, חזרתי לחברים, חזרתי לדברים החשובים שבחיים”.
3 צפייה בגלריה
צילום: B CURE LASER
צילום: B CURE LASER
צילום: B CURE LASER
למה טכנולוגיית הלייזר הרך היא האידאלית לטיפול בכאבים?
הטיפול במכשיר הבי-קיור הינו טבעי לחלוטין, לא פולשני וללא תופעות לוואי מיותרות, והכי חשוב: הוא מטפל בבעיה מהשורש, ולא רק בתסמינים שלה. ואל תשכחו את הנוחות שבטיפול – בי-קיור יחסוך לכם המתנה ארוכה ומייאשת לתורים רחוקים, שכן הטיפול הוא ביתי, קל, ובטוח לשימוש, ואת התוצאות - תראו בהקדם.
סובלים מכאבים, בעיות אורתופדיות או דלקות שהורסים לכם את השגרה? אין סיבה להמשיך לסבול! השאירו פרטים כאן ונציג החברה יחזור אליכם
-