כמה מדוכאים תהיו מ-1 עד 10 כשתגלו שהלכה לכם הצנרת? אם התשובה קרובה ל-10, אז יש לנו בשורות טובות - תוכלו להזמין אינסטלטור בחולון שיחליף לכם את הצנרת ללא חפירות ותוך כמה שעות בלבד.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)

אז איך עובד תהליך החלפת צנרת ללא חפירות?

בשונה מכל מה שאתם מכירים ולמרבה השמחה, מהיום לא צריך לשלם יותר סכומי עתק, להשבית את החיים, להרוס ולטנף את כל הסביבה שלכם בגלל צורך בהחלפה של צנרת. כל אינסטלטור שמכבד את עצמו בימינו, בין אם זה אינסטלטור בחולון או אינסטלטור בבת ים, מכיר את החלופות המודרניות והחסכוניות להחלפה "נקייה" של הצנרת.

הכירו את השיטות החדשניות להחלפת צנרת ללא חפירות

הודות להתפתחות הטכנולוגיה, תהליכים מורכבים הופכים לקלים ופשוטים יותר מאי פעם. הכירו את השיטות שחשוב שהאינסטלטור שלכם יציע לכם במידה ותיקלעו למצב בו תצטרכו להחליף צנרת:
• תהליך שירוול - החדרת שרוול מכווץ העשוי ממספר שכבות אל תוך הצנרת. ניפוח והצמדת השרוול לדפנות הצינור, כך שיווצר לחץ פנימי על הצינור ובכך לא יוכלו לזלוג מים יותר החוצה.
• הטלאה - הכנסת טלאי המורכב מסביבי זכוכית וקרבון מוספג בפולימרים אל תוך הצנרת והצמדה של הטלאי בלחץ ובחום חזקים לצינור, וכך לאחר 40 דקות בלבד, מקבלים קטע צינור חדש במקום הקטע השבור.
• דיפון אלסטי - פתרון מתקדם במיוחד, אשר מציע החלפה של צנרת ללא חפירה ומראה אחוזי שביעות רצון גבוהים במיוחד הן מצד האינסטלטורים והן מצד הלקוחות. האופציה הזו תאפשר תיקון של קו צנרת באמצעות הוספה של שכבת דיפון פנימית לאורך הצינור אשר תותז באמצעות מכונה רובוטים אל פנים הקו.
• קוויק לוק - מערכת המאפשרת החדרה של גליל נירוסטה אשר מולבש על גבי רובוט ייעודי על גלגלים הישר אל תוך הצנרת. פעולה זו מפעילה לחץ פנימי על דפנות הצינור ומרחיבה את גליל האלומיניום ובכך מבטיחה איטום מושלם.

למה החלפת צנרת ללא חפירה היא משהו שאנחנו צריכים?

• פרופורציות - שניה לפני שאתם מזמינים אינסטלטור בחולון, חשוב שתבינו מה הבעיה שיש לכם ומה הפתרונות האופציונליים. יתרון גדול עבורכם יהיה העובדה שתדעו ותכירו מראש את החלופות ותוכלו להתייעץ יחד עם האינסטלטור לגביהן.
• הליך עבודה קצר ויעיל יותר - הטכנולוגיה מאפשרת לנו תהליכים קצרים וזריזים, לעומת שיטות ישנות יותר שיכולות להימשך שבועות ארוכים ואפילו חודשים.
• פחות הפרעות לסביבה שלכם - ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר, הפתרונות שקטים ונקיים יותר, ולכן העבודה אמורה להתבצע ללא חסימה של כבישים ומדרכות, וכמו כן ללא פגיעה בתשתיות ובאיכות חייהם של כל התושבים המתגוררים בקרבת מקום.
• טכנולוגיה מתקדמת - תוכלו לחדש את הצנרת באמצעות החדרה של שרוול כאשר כל התכנון הראשוני יתבצע באמצעות תוכנת מחשב ומצלמה חכמה אשר מוחדרת ישירות לצנרת הקיימת ואוספת למעשה את כל הנתונים ביחד עם המערכת. לבסוף הנתונים הללו יאפשרו לאינסטלטורים שלכם אינדיקציה מדויקת למקור הבעיה.

איך תבחרו אינסטלטור בחולון שייתן לכם את המענה הנכון?

בעודכם מחפשים אינסטלטורים בחולון והסביבה, חשוב שתציפו מולם את הבעיה המדויקת שקרתה לצנרת שלכם (עד כמה שאתם יודעים כמובן, אנחנו לא מצפים שתפגינו ידע בלתי רגיל), תחכו לקבל מהם המלצה בסיסית לפתרון. במידה והם לא יעלו את האופציה של טיפול בצנרת ללא חפירה, תעלו את הנושא אתם ותבדקו האם יש להם את האפשרות הזאת.
חשוב מאד לבחור באינסטלטור שיש לו את מירב הכלים המתקדמים ביותר היום, למען נוחיותכם המירבית וחזרה לשגרה עם מינימום נזקים ומקסימום שקט נפשי.