לאור הגובה הרב של הבניינים הללו, הדרך היחידה לבצע עבודות בנקודות הגבוהות כמו ניקוי חלונות, איטום הקירות החיצוניים, צביעתם ופעולות נוספות מבצעים רק באמצעות סנפלינג.
לחברה קיים וותק וניסיון של שנים רבות בביצוע מגוון זה של עבודות בבניינים גבוהים ביותר ולכן העבודות מתבצעות באופן מתוכנן בהתאם לצורך בכל בניין ותוך שיתוף פעולה מלא עם הדרישות של הנהלת המבנה.
שיטות לניקוי חלונות בגובה
הדרך הנוחה ביותר לביצוע עבודות סנפלינג היא באמצעות עובדים מוסמכים אשר מאבטחים את עצמם ברתמות ובחבלים תקניים, מקבעים את נקודת היציאה שלהם על הגג ומשתלשלים כלפי מטה. הם יושבים על מעין נדנדה יציבה ומגיעים לחלון בקומה העליונה, מנקים אותו באמצעות מוט טלסקופי, חומרי ניקוי מעולים ומטליות לחות עד שהחלון מבריק. בתום פעולה זו העובד משחרר מעט את החבל שלו וכך הוא יורד לחלון בקומה הבאה, מנקה היטב גם אותו וכך יורד בטור מקומה לקומה ומנקה את כל החלונות בזה אחר זה.
כדי לטפל בכל היקפו של המבנה, מבצעים עבודה רוחבית אשר בה כל אחד מגולשי הסנפלינג מבצע טור של חלונות מלמעלה עד למטה לכל אורכו. אם מדובר במבנה רחב בעל חלונות רבים, בתום ניקוי כל החלונות בטור, העובד עולה שוב לגג ומבצע טור אורך נוסף. יש מבנים נמוכים יחסית שהעבודה מסתיימת תוך יום אחד ואחרים שלוקח כמה וכמה ימים עד שמסיימים את כל החלונות במבנה הגבוה ורחב היקף.
1 צפייה בגלריה
עבודות סנפלינג
עבודות סנפלינג
עבודות סנפלינג
(צילום: pixabay)
התעודות שמחייב החוק את עובדי הסנפלינג
בכל חברה שעובדת על פי חוק ולאור המסוכנות הרבה של עבודה מסוג זה, יש לעבור מבחני הסמכה. צוות שעובד בגובה עובר קורסים של עבודה בגובה רב. בקרוסים לומדים חומר תיאורטי על כל נושא הבטיחות ועל אופן ביצוע העבודה בפועל. רק לאחר שעוברים את שני המבחנים הם ניתן לקבל את הרישיון לעסוק בכך וכל הרישיונות תקפים.
שירותי אחזקה נוספים שמבצעת החברה
גולשי הסנפלינג מיומנים גם בעבודות איטום של קירות חיצוניים, הם אוטמים את כל הסדקים שנוצרו לאור פגעי מזג האוויר ומכסים את כל הקירות הללו בחומרי איטום ובידוד איכותיים ביותר, בכל נקודה על פני המשטחים הללו.
השלב הבא של עבודה זו הוא צביעה של המבנה לכל אורכו ולכל היקפו בסוג צבע ייחודי אשר מכיל בתוכו גם חומרי איטום. בדרך זו יוצרים הגנה נוספת על הקירות החיצוניים וזאת כדי שהתקלות לא יחזרו על עצמם גם בחורף הבא.
בנוסף לכך העובדים מחזקים אבני שיש רופפות, או מתקינים במקומן אבני שיש אחרות וזאת כדי למנוע את נפילתן על עוברים ושבים, דבר שעלול להסתיים באסון.
הזמינות של החברה
צוותי החברה ערוכים וזמינים לכל פרויקט של עבודות סנפלינג בכל נקודת זמן ובכל רחבי הארץ.