החשוב ביותר – גודל ומרחק
טלוויזיה חכמה היא בדרך כלל גדולה משמעותית מכל טלוויזיה אחרת. חוויית הצפייה בה היא כמעט כמו חוויית צפייה במסך קולנוע ולכן הכיף הוא לצפות בה מרחוק או לפחות ממרח סביר שאינו גורם לבעיות בהטיית הראש ובכאבי צוואר. הזווית של המסך היא בדרך כלל גבוהה ולכן אם יושבים קרוב מדי למסך ומרימים את הראש בזווית חדה מד זה פשוט לא מאפשר צפייה נעימה לאורך זמן. משום כך, מומלץ לתכנן את גודל הטלוויזיה למרחק ממנה לפי גודל הסלון שלכם, ואם אי אפשר למקם אותה ביחס נכון לגודל שלה, תלו אותה במקום אחר שמאפשר זאת או בחרו בטלוויזיה קטנה יותר.
1 צפייה בגלריה
איך לבחור טלויזיה
איך לבחור טלויזיה
איך לבחור טלוויזיה חכמה
(צילום: FREEPIK)
טלוויזיה שאפשר להבין
טלוויזיה חכמה היא טלוויזיה שהיא למעשה מחשב שמפעילים כדי לחבר גם לאינטרנט ולתפעל אותה על כל הפונקציות שיש בה. מלבד הערוצים הרבים שמוצעים כיום בשירותי הכבלים והלוויין, יש גם אפשרויות רבות באינטרנט כדי לצפות בתכנים משם. כמו כן, יש אפשרויות נוספות של עריכת השידור והתמונה ובחירת זמני צפייה ועוד. אם אתם מתקשים להבין כיצד לתפעל טלוויזיה זו כדאי לקנות דגם שיהיה לכם קל יותר להבין ולהפעיל בלי הרבה בעיות והסתבכות בלימוד שלה. יהיה חבל לקנות טלוויזיה של מנצלים את כל היכולות שלה עד תום.
בחירת חיבורים למכשירים
נכון שקונים טלוויזיה במיוחד לשידורי היורו בכדורגל אבל אחר כך הרי תשמשו בזה לשימוש הביתי שלכם. למטרה זו חובה לבחור טלוויזיה שיש לה חיבורים מתאימים לכל מה שאתם באמת רוצים לראות ולחבר אליה. אלה יכולות להיות קונסולות משחק של חברות שונות, ממירים שונים של חברות סטרימינג, לוויין וכבלים, מחשבים שונים, סטרימר, נגנים ומגברים, רמקולים ומיקרופונים ועוד. למעשה, מכיוון שטלוויזיה חכמה היא כבר מזמן מחשב ענק, חשבו על כך שהיא צריכה מספיק חיבורים, אפילו חיבורי USB ושיטות שונות כדי להתאים לכל מה שאתם רוצים לחבר אליה בעתיד. הרי לא קונים טלוויזיה רק לכמה חודשים, בכל הכבוד ליורו, כך שמומלץ לשאול את היועץ בחנות איזה טלוויזיה מתאימה למה שאתם אוהבים לעשות וכיצד להשתמש בה. חשוב מאוד שיהיו בה כל החיבורים המתאימים לכל סוגי הכבלים בתקנים שמשתמשים בה היום ואתם תצטרכו לבחור גם לפי
ניידות לצורך אירוח, למי שזה מתאים לו
מכיוון שטלוויזיה זו מתאימה גם להוצאה החוצה לחצר או למרפסת, אם אתם מתכוונים לארח אנשים למשחקים שונים ואפילו לסרטים, ודאו שאתם קונים טלוויזיה שאפשר לנייד ולהתקין בצורה נוחה על כן או מתקן מתאים לכך כדי לשמור על הבטיחות והביטחון של מי שלידה. טלוויזיה זו כבדה ורצוי לחזק את החיבורים שלה כדי שלא תיפול על אף אחד אם תניידו אותה.
איכות מסך, רמקולים וסאונד
איכות התמונה, הרזולוציה של המסך, מבנה הרמקולים ואיכות הסאונד הם החשובים ביותר ואת זה משיגים בטלוויזיות מאיכות טובה, של יצרנים שבאמת בונים טלוויזיה טובה. מומלץ לבחון את הטלוויזיה בחנות ולהחליט לפי הסאונד שתשמעו גם באוזניות כדי לוודא שאתם קונים ת הטלוויזיה שתגרום לכם הכי הרבה הנאה.