אותן רשתות מכירות את השוק הישראלי ואת הצרכים של הצרכן הישראלי, והן יודעות שרבים מהצרכנים מחזיקים בביתם כלבים או חתולים, ולכן משתלם להן להציע להם אפשרות לקנות שקי מזון יבשים, קופסאות שימורים עם מזון רטוב ומוצרים אחרים עבור הכלב או החתול שלהם.
אך אם אנחנו רוצים ליהנות מקנייה חכמה, מוטב לפנות אל חנות חיות בחולון או בכל מקום אחר, ולא למהר לקנות דווקא ברשת שיווק, למרות שעל פניו זה אמור להיות יותר נוח, הרי, אם אנחנו כבר שם או אם אנחנו מבצעים קנייה דרך אתר האינטרנט של הרשת, אז לכאורה הרבה יותר נכון מצידנו לקנות באותה הזדמנות גם מוצרים כאלה ואחרים לכלבים או חתולים שלנו.
1 צפייה בגלריה
טופ דוג
טופ דוג
טופ דוג
(צילום: elements.envato)
מדוע נכון לקנות בחנות חיות?
תחילה יש לומר, אנחנו יכולים למצוא חנות חיות בחולון או בכל עיר אחרת, בשורה של מקומות. היום, יותר מאי פעם, אפשר למצוא מגוון חנויות אשר מציעות לנו דגמים שונים של מזון יבש ורטוב ומוצרים אחרים, כולל צעצועים, משחקים, בגדים ועוד. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לבחור את החנות הנכונה ואת המוצרים הרלוונטיים עבורנו.
יש חשיבות בכך שאנחנו נקנה את המוצרים הרלוונטיים לכלב או לחתול שלנו בחנות חיות ולא בסופר.
ראשית, בחנות אנחנו נוכל למצוא את כל המוצרים הרלוונטיים עבורו, בין אם זה בהקשר של מזון ובין אם זה בהקשרים אחרים. בסופר או ברשת שיווק, נמצא מעט מאוד מוצרים ומעט מאוד דגמים וסוגים.
שנית, חנות חיות בחולון או בכל מקום אחר, מעסיקה צוות מקצועי שיכול לספק לנו את כל המידע הרלוונטי, את כל הנתונים ולמעשה כל מה שאנחנו צריכים בשביל שנוכל לדעת מה נכון עבור חיית המחמד שלנו ומה לא. אלה דברים שיכולים להשפיע על התפקוד שלו . רשת שיווק לא תוכל, לרוב, להציע לנו את המידע הזה.
שלישית, הרבה מאוד חנויות חיות מציעות היום מגוון רחב של שירותים מעבר למכירה של מוצרים. למשל, שירות ספרות לכלב. כך שאנחנו יכולים למצוא בחנות מגוון שירותים והכל תחת קורת גג אחת.
כיצד בוחרים את החנות הנכונה
כמובן שכל זה נכון, אך אנחנו לא יכולים לבחור בכל חנות חיות אלא רק בחנויות שמציעות לנו קטלוג נרחב של מוצרים ושירותים, חנויות שמעסיקות עובדים עם ידע נרחב בתחום ובאופן טבעי, אנחנו נבחר לקנות מוצרים בחנויות שמציעות לנו תנאי שירות איכותיים, בין אם אנחנו עושים את זה ישירות מהחנות או דרך אתר האינטרנט שלה.