הובלות מיכאל ובוריס חולקים אתנו כמה מהעצות שלמדו בעצמם מניסיון של מובילי דירות בכל רחבי הארץ, ובכל עונות השנה. יש טיפים שיכולים לעזור לכם לא רק להוביל יותר בזול אלא גם להתחיל את החיים החדשים שלכם בצורה הרבה יותר מסודרת ומאורגנת. הובלות בחולון לצורך מעבר דירה הן הדרך הטובה ביותר להבין כמה עולה לכם לחיות כמו שאתם חיים.
1 צפייה בגלריה
המוביל הקטן
המוביל הקטן
המוביל הקטן
(צילום: PIXABAY)
החיסכון הגדול ביותר – מיון וסינון
מעבר דירה והובלתה ליעד החדש הם הזדמנות מעולה לעשות סדר בחיים ולהתחיל מחדש לא רק במקום מגורים אלא גם בסגנון חיים. זוהי הזדמנות לעשות חשבון של כל מה שיש לכם. זה הזמן להחליט אם החפצים האלה עוברים אתכם או נשארים מאחור, או נתרמים או נזרקים לפח. הסיבה העיקרית היא משום שתכולה רבה פירושה מחיר גבוה ותכולה מעטה פירושה מחיר נמוך.
זה לא אומר שצריך לחיות כעת על המינימום, זה רק אומר שכדאי מאוד לחשוב אם באמת כל מה שצברתם במאגרים שלכם נחוץ לכם. עשו לעצמכם קריטריון ברור מה להשאיר ומה לוותר עליו, כאשר זה יכול להיות קריטריון הזמן. אם לא לבשתם בגד יותר משנתיים אולי לא תרצו אותו יותר, ואם אתם כבר לא נוגעים בספרים מסוימים למה לא לתרום לספרייה? המחיר הנמוך יותר של ההובלה מובטח לכם.
חסכוני יותר לעבור באמצע השנה
ברור שאם עוברים ליישוב חדש ומרוחק מאוד קשה מאוד להתחיל את השנה שם באמצע השנה, וזה גם לא מומלץ לילדים. אבל אם היישוב קרוב ואינו מרוחק מדי להסיע את הילדים לבית הספר, למה לא לעבור קצת אחרי הקיץ, שנחשב יקר אצל מובילים? הובלות בחולון של כל דירה הן עניין זול יותר בעונות הלחוצות פחות, ותוכלו לבדוק את זה בעצמכם כשתבקשו הצעות מחיר. זוהי דרך נוספת לחסוך, אבל גם כדי להקל על עצמכם לא להעמיס יותר מדי בעונת החופשות. ממילא תצטרכו לסדר המון דברים בדירה החדשה ולכן יש סיכוי שהעובדים יהיו בחופשה, כך שתצטרכו לחכות ממילא לעונה הפחות לחוצה.
אריזה והובלה מקצועית
כשאתם נותנים לאורזים מקצועיים שעובדים גם בהובלות דירה לארוז לכם, תתפלאו לגלות שיש לכם הרבה פחות ארגזים ממה שחשבתם. זה משום שהם יודעים כיצד לארוז ולדחוס הכל לארגז אחד מבלי לבזבז מקום, אבל גם מבלי לסכן את החפצים שיש לכם בארגז. כך, יוצא שהם מעמיסים פחות ארגזים. להם זה נוח יותר ולכם זה זול. מובילים מיכאל ובוריס מזכירים שלפעמים מחיר זול יותר של הובלה יוצא יקר יותר, אם עובדים עם חברת הובלות בחולון שאינה מבוטחת. אז תגלו שהמחיר הנוח הפך לבעיה כי אין פיצוי על נזק לתכולה.