החופשה המושלמת ברמת הגולן? תמצאו אותה ביישוב חד נס, עדיף במתחמי צימרים עם ג'קוזי פרטי לימות החורף. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את מתחם גן העדן של ליאורה בחד נס, היישוב הכי כפרי בצפון. מה נמצא במתחם עצמו?
אם לא ביקרתם ברמת הגולן לאחרונה, אין ספק שמומלץ ביותר כבר עכשיו לארוז תיק ולהצפין. ברמת הגולן נמצא אמנם המון מסלולי טיולים נהדרים ואטרקציות נהדרות, אך לא פחות חשוב מכך, נמצא גם מתחמי צימרים מפנקים במיוחד. מחפשים אחר צימרים ברמת הגולן והצפון? הכירו את גן העדן של ליאורה – מתחם בקתות עץ רומנטיות במיוחד עם נוף שלא נתקלים בו כל יום.

1 צפייה בגלריה
גן העדן של ליאורה
גן העדן של ליאורה
גן העדן של ליאורה
(צילום: אלברט אדוט)

צימרים בצפון בהמלצה חמימה לימות חורף קרים

אל מול נופיה המשגעים של הכנרת, תמצאו את המתחם של ליאורה, מתחם בקתות כפריות המותאמות גם לציבור הדתי, לזוגות, למשפחות ולאורחים עם בעלי חיים. אם אתם לא מוכנים להיפרד ממכשכש הזנב שלכם למשך יומיים, זה בהחלט מובן וכאן הם יתקבלו בברכה (כל עוד הם לא תוקפניים ומחונכים).
הצימרים במתחם של ליאורה מיועדים בעיקר לציבור הדתי, אך לא רק. מעבר לכך שניתן למצוא במתחם את הפרטיות המתבקשת, תוכלו גם לקבל פלטת שבת ומיחם שבת, להנעים את זמנכם במרפסת אוורירית ולהנות מאוויר צלול כיין.

למי המתחם של ליאורה מתאים?

המתחם מתאים רבות גם לזוגות המבקשים להתבודד ולהנות מפרטיות מוחלטת, עבור משפחות קטנות ועוד. בין אם אתם מגיעים למתחם כמשפחה או כזוג, אתם יכולים להנעים את זמנכם במי הבריכה הפרטית של המתחם.
שימו לב, הבריכה היא במתחם פרטי לחלוטין עבור אורחי הצימרים של ליאורה. גודל מתחם הבריכה הוא 100 מ"ר, כאשר מסביב לבריכה תמצאו גם מיטות שיזוף נוחות ואיכותיות, פינות ישיבה, צמחייה טרופית ועוד.

מה עוד נמצא במתחם חוץ מצימרים יפהפיים?

חוץ מבריכה גדולה ופרטית לאורחי הצימר, בכל סוויטה תמצאו גם מרפסת עם ג'קוזי פרטי. כיף חיים אמיתי. גם אם חורף בחוץ ודני רופ מאיים בגשמי זלעפות, אתם יכולים להוציא את בגדי הים מהמזוודה. הג'קוזי עצמו מקורה ומותאם באופן מושלם לימות החורף, ככה שאתם יכולים להסיר חשש מהירטבות.
פתחו את בקבוק היין, מזגו כוס וכנסו לג'קוזי מלטף. בואו ניכנס כעת לצימרים עצמם.
כל צימר במתחם של ליאורה קיבל מתחם פרטי משלו, ככה שאתם יכולים להנות מחופשה רומנטית במיוחד ונטולת הפרעות. בכל מתחם ישנו דשא ויש גם צמחייה, תאורה רומנטית ואת כל מה שאתם צריכים בכדי להנות מחופשה מושלמת.

צימר עץ בצפון | בקתות עץ ברמת הגולן | אירוח כפרי בחד נס

בעוד שבדרך כלל בצימרים יש מקררים קטנים, כאן דווקא תוכלו להנות משימוש במקרר גדול, טוסטר אובן וגם מיקרוגל. עבור מי שמעוניין לבשל, ניתן גם לקבל כיריים בהזמנה לחדר. אם תרצו, תוכלו גם להנות מדילים של צימר עם ארוחת בוקר, צימר עם עיסוי (בהזמנה מראש ובתוספת תשלום) ועוד.
אגב, בשונה ממתחמי סוויטות אחרות ברמת הגולן וצימרים, במתחם גן העדן של ליאורה אתם יכולים להנות מארוחות מיוחדות ביותר. מה למשל? למשל, ג'חנון, שקשוקה חמה מהמחבת, ארוחות ערב ועוד. כמובן שבהזמנה מראש ובתוספת תשלום.

כל הפינוקים תחת קורת גג אחת

כשמתבוננים על הצימרים של ליאורה, ברגע מבינים שכל הפרטים כאן נלקחו בחשבון. בחצר יש לכם פינות מוצלות ונדנדות עץ, בצימרים יש את כל מה שצריך בכדי להנות בגדול, הארוחות מושלמות והאירוח של ליאורה פשוט מקסים.
אתם מוזמנים להדליק את ה-WAZE, להגיע ליישוב חד נס וללון במתחם אירוח כפרי בצפון עם כל הפינוקים, פינוקי ליאורה. בכל מקרה בו אתם מעוניינים לארגן את הצימרים עבור אירוע מיוחד, כמובן שיהיה עליכם לעדכן מראש את ליאורה. ניתן לסדר את הצימרים עבור ירח דבש וימי נישואין, יום הולדת ועוד. אם אתם מתכננים לטייל באזור רמת הגולן, אתם בהחלט מוזמנים ליצור קשר עם ליאורה בכדי להתייעץ איתה לגבי מסלולי טיולים מומלצים לזוגות ולדתיים, אטרקציות מומלצות בצפון ועוד. בעוד שישנן המון המלצות עבור המטיילים ברמת הגולן, מהמקומיים תמיד תוכלו לקבל את ההמלצות הכי מדויקות, ככה שתמיד כדאי להתייעץ מראש עם המארחים שלכם.
שתהיה חופשה נעימה!