הדור הבא של האינסטלציה כבר כאן, וזה רחוק שנות אור ממה שהכרתם עד היום. לא תאמינו שכאשר תזמינו אינסטלטור בפתח תקווה, תרגישו כאילו הזמנתם לא פחות מהייטקיסט.

האבולוציה של עולם האינסטלציה

הרגע שבו אנו נאלצים להזמין אינסטלטור לרוב לא יהיה רגע המלווה בשמחה רבה (בלשון המעטה) ונריץ לעצמנו בראש מחשבות מתסכלות כמו המון לכלוך, בלאגן, הפרעה לסביבה, עצירה של החיים
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
וסכומי כספים שאנחנו לא יודעים מאיפה לגייס.

מעבר לזה, עד לא מזמן, כשהיינו מגלים שיש נזילה בדירה שלנו, היה נהוג להזמין אינסטלטור שברגע שהיה מגיע, היה פועל על פי האינסטינקטים שלו ומנסה לאתר את הנזילות בדרכים לא דרכים, שהיו כרוכות בלא מעט הרס, השחתה ולעיתים אפילו ללא הצלחה בסוף.
כיום בעידן קצר הסבלנות, אין לנו עוד חמלה או רצון להתמודד עם ניחושים לא מושכלים של אינסטלטורים שיכולים לעלות לנו ביוקר (לא רק בכסף) ומכאן הגיעו פתרונות חדשניים.

מרובוטים ועד מערכות ממוחשבות מתקדמות

מכשור מתקדם ועתידני, רובוטים, צילומי פנים של קווי ביוב ומרזבים, מצלמות תרמיות, חידוש ושיקום צנרת ללא הרס, חפירה או שבירה - כל אלו הם חלק קטן מהכלים החדשניים של עולם האינסטלציה.
היופי הוא שלא צריך לחפש בנרות אינסטלטור "מיוחד" שיש ברשותו את המכשור, כיום, כמעט כל אינסטלטור שמכבד את עצמו, בין אם אינסטלטור בפתח תקווה או אינסטלטור בראש העין, ולא רק חברות אינסטלציה מובילות וגדולות, יצטייד בציוד החדשני והמתקדם, מהסיבה הפשוטה - כשהלקוחות שלו מרוצים, הוא מרוצה.

נפרדים מהחששות והפחדים מהגעתו של האינסטלטור

כמו שכבר כתבנו מקודם, עולות המון חששות מהגעתו של האינסטלטור בפתח תקווה במקרה שלנו, מהפחד שיתחיל לשבור לנו רצפות או קירות כדי שיוכל לאתר הנזק, ועל הדרך ייתכן ויהרוס לנו את הדירה.
אז קחו אוויר, למרבה השמחה אפשר להתחיל להרגיע את הלחצים - יש פתרונות חדשים שימנעו את הנזקים המוכרים. מה שכן, נמליץ לכם בחום לוודא עם האינסטלטור כבר בשיחת הטלפון האם הוא מצויד עם המכשור המתקדם היום או שהוא עובד בשיטת האולד פאשן. במידה והוא עובד בשיטה של פעם, תשקלו בהחלט האם מתאים לכם הבלאגן הנלווה לזה או שלא.

מה המכשור העתידי יודע לעשות?

ענף האינסטלציה ללא ספק עבר קפיצה טכנולוגית הייטקיסטית אמיתית, וכולל טכנולוגיות חדשניות המסוגלות לצלם, לתקן, לשקם ולחדש מערכות ביוב או ניקוז בצורה מדויקת ביותר וללא צורך בגרימת נזקים בכלל.
בין הכלים החדשניים של האינסטלטורים של העתיד תוכלו להתרשם מרובוטים מתקדמים שיודעים לעשות את העבודה מתחילתה עד סופה:
• צילום הצנרת בזווית 360 מעלות באיכות ילום גבוהה במיוחד
• חיתוך שורשים אשר חדרו אל קווי הביוב
• חיתוך עצמים זרים שחדרו לקווי הביוב
• ניסור אבנית או בטון שהטברו
• ביצוע תיקונים של חורים
• ביצוע תיקוני שברים
• פעולות הטלאה
• שטיפה משאריות הלכלוך
ועוד מגוון רחב של טיפולים ופתרונות שאנחנו לא נלאה אתכם בהם מאחר וסביר יותר להניח שאותם יבין האינסטלטור שלכם.
האינסטלציה של היום היא לא רק טכנולוגית ורובוטית אלא גם ירוקה, מאחר וכוללת בתוכה תהליכים של איתור נזילות, תיקוני אל הרס, בדיקות אל הרס, כאשר כל אלו מגיעים מתוך ראייה של התחשבות מקסימלית בסביבה עם מינימום נזקים והשחתה שלה, אלא עם ראייה עתידית מיטבית עבורה.
אז חברים, קדמה היא לא מילה גסה, לאט לאט והיא מגיעה לכל מקום לכל מקום, גם בתחומים שנחשבו עד היום הכי ארכאיים. מהיום כשאתם מזמינים אינסטלטור בפתח תקווה או בסביבת מגוריכם, תשאלו את השאלות החשובות ותימנעו ממצבים לא נוחים.