מחפשים סדרות חדשות לבינג' הקרוב? למה לא להתחיל בקלאסיקות, אלה שכולן מדברים עליהם, אבל אתם פשוט לא הספקתם לראות עדיין? קבלו המלצה ל-5 סדרות להיט מופתיות, שממש אסור לכם לפספס.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

משחקי הכס
הסדרה מבוססת על סדרת ספרי פנטזיה, ועוקבת אחרי מספר דמויות ראשיות החיות ביבשות בדיוניות, ומספר בתי אצולה שנלחמים ביניהם במלחמות עקובות מדם. במבט ראשון, מדובר על עוד סדרת פנטזיה המבוססת על מלכים ומלחמות. אולם, אולי אחד מסודות ההצלחה המובהקים ביותר של הסדרה היא העלילה המורכבת. אז לצד תקציבי ענק אשר מתבטאים היטב בסדרה, בתלבושות ובתפאורה, עונות הסדרה השונות מעבירות את הצופה טלטלות רבות שמשאירות טעם של עוד, גם לאחר סיום הסדרה, וחיפוש קצר בגוגל יראה לכם כמה תיאוריות צצו סביבה. מה שכן – הסדרה איננה לבעלי לב חלש, שכן סצנות האלימות (והאלימות המינית יש לומר) רבות מאוד, וספוילר קטן - אל תצפו בהכרח לסוף טוב של מישהו.
הומלנד
"הומלנד" היא סדרת מתח מצליחה שבתחילה התבססה על "חטופים" הישראלית, אולם במהלך השנים הפכה לגרסה מעניינת ומותחת משל עצמה. הסדרה עוקבת אחרי קצינת מבצעים אמריקאית שנדרשת להתמודד עם טרוריסטים מצד אחד ובכירים אטומים כאלה ואחרים מן הצד האחר, כדי למנוע מעשי טרור ולהציל את מדינתה. עד כאן התיאור היבש, אך הומלנד היא יצירת מופת של ממש, הכוללת דמות מרכזית עמוקה ומעניינת (שבין היתר, סובלת מהפרעת אישיות דו-קוטבית), שמשתמשת בעקשנות ובאינטנסיביות הטבועים בה כדי להצליח במשימות שספק גדול אם אחרים מלבדה, היו מצליחים לעמוד בהם.
האנטומיה של גריי
אומנם לא חסרות דרמות רפואיות שמציפות את המסכים שלנו, אך האנטומיה של גריי בעיני רבים היא אחת מסדרות הדרמה הרפואיות הטובות ביותר בטלוויזיה. בסדרה אנו מקבלים הצצה לחייהם הפרטיים של הדמויות הראשיות, ביניהן מרדית' גריי (הכוכבת הראשית) ומערכות יחסיה. אפשר לומר שלצד הדרמות הרפואיות, הסדרה מתמקדת בעיקר במערכות יחסים, כך שמי שמחפש יותר את הצד הרומנטי שבדרמות, בהחלט ימצא את מבוקשו בסדרה.
עמוק באדמה
טוב, אז נכון שכבר הייתה לנו סדרת דרמה ברשימה, אבל מבחינות רבות "עמוק באדמה" היא הכי מעניינת. הסדרה מספרת את קורותיהם של בני משפחה העוסקים בתחום הלוויות, ובבעיותיהם הריאליסטיות למדי. הדמויות המוצגות בסדרה הן מאוד אנושיות וכך גם הסוגיות המעסיקות אותם, ורבות מן הדמויות עוברות תהליך חיובי המעצים אותן ומסייע להם כאנשים. שימו לב, לא מדובר כאן על "הפי אנדינג" מהסוג הישן, אלא בתהליך ארוך, עם הרבה עליות ומורדות.
תרגיע
קשה להסביר את הסדרה תרגיע, אך ללא ספק היא לא תשאיר אתכם אדישים. לא מדובר כאן בסדרת דרמה, והאמת שגם אין בה שום דבר "קלאסי", אבל הסיטואציות הביזריות שאליהן נקלע לארי דיוויד, איכשהו מרתקות את הצופים למסך, ותאמינו לנו שלא תדעו אם לצחוק או לבכות. לארי, מופיע בסדרה כדמות פתטית למדי, חכם אך חסר חכמת רחוב, וכזה שאיכשהו מצליח להיות במקומות לא נכונים בזמנים לא נכונים. לכל זה תוסיפו את הפה הגדול שלו, ותקבלו פחות או יותר את הקונספט של הסדרה ושעות רבות של צפייה מהנה.