תקופת הקורונה היא תקופה מאתגרת, בטח ובטח בתקופה של סגר. האתגר הזה מקבל משמעות ברורה יותר כשמדובר בעסקים קטנים שלא שמאבדים אחוז ניכר מההכנסות שלהם ולא מסוגלים לעמוד בהוצאות השוטפות.
בין השאר, ניתן לציין גם את משרדי עורכי הדין הקטנים, אלה שזה עתה נפתחו ולא מסוגלים לנהל את העסק באופן שיספק מענה ללקוחות שלהם.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרצעה
אילוסטרצעה
אילוסטרצעה
(יח"צ)

בדיוק לוואקום הזה נכנס מענה אנושי לעסק, פתרון שיספק מענה הולם ללקוחות שלכם.

מענה קולי בתקופת הסגר – למה זה טוב?

אנחנו מניחים שבהתאם להוראות משרד הבריאות אתם לא יכולים לקבל לקוחות במשרד. לכן, אנחנו מניחים שאתם מוצפים בשיות טלפוניות של לקוחות שרוצים לברר דברים, לבדוק איפה הטיפול בהם עומד ולא פחות חשוב, לקוחות חדשים שמעוניינים בשירות שלכם.
לא משנה איזה עורכי דין אתה ובין אתה עורך דין רשלנות רפואית או כל תחום אחר, אנחנו מניחים שאתה לא רוצה לפספס לקוחות חדשים, ובטח ובטח לא להזניח את הלקוחות הקיימים שלך.
במסגרת השירות של המענה הקולי, תוכל להשיב לכל שיחה נכנסת באמצעות נציג טלפוני ייעודי שמתמחה במתן שירות ללקוחות. מה או יעשה עבורך? הוא יקח עבורך שיחות, יענה לשאלות נפוצות ויקבע לך פגישות.
היתרון בשירות הזה הוא שניתן לבנות תסריט שיחה שירותי שמתאים לתחום המקצועי שלך, על מנת שהלקוחות יוכלו לקבל מענה מקצועי גם בסוגיות מורכבות יותר. במידה ונציג המענה הטלפוני יתקשה להתמודד עם הסוגיה, הוא ייקח את הפרטים מהלקוח ויפנה אליך על מנת ללמוד את הנושא ולהפיק את הלקחים לשיחות הבאות.

מה היתרונות של המענה הקולי?

אז כפי שציינו, אתם תמשיכו לתת מענה מקצועי ומהיר ללקוחות הקיימים שלכם גם בתקופת הסגר. כמובן שבמקביל לא תאבדו לקוחות חדשים. בנוסף, לא תצטרכו להשקיע כספים ומאמצים בגיוס מזכירה, הכל מתבצע מרחוק ובמקצועיות.
רוב השירותים כיום מספקים גם אפליקציה שתאפשר לכם לנהל את כל האופרציה הזו מרחוק, בקלות ובנוחות. אתם תשלטו בכל התהליכים ותוכלו להגדיר בעצמכם מתי אתם רוצים שהנציג יענה עבורכם ואיך אתם רוצים שהוא יענה.
בנוסף, תוכלו לנהל את היומן שלכם, ומי כמוכם עורכי הדין יודעים כמה חשוב לנהל את היומן. אז במידה ולא תוכלו לקבל לקוחות בתקופת הסגר, לפחות תוכלו לשלוח מסרונים ועדכונים ללקוחות. לפעמים, כל מה שלקוח צריך זה עדכונים שוטפים שישאירו אותו בעניינים ויגרמו לו להאמין בכם ולהמשיך אתכם את הדרך בראש שקט.
לסיכום, אין ספק שתקופת הקורונה מעמידה אותנו בפני אתגרים לא פשוטים בכלל, במיוחד אתם עורכי הדין שפתחתם זה עתה את העסק החדש שלכם. לכן, אנו ממליצים עבורכם לאמץ פתרונות יצירתיים כמו מענה קולי לעסקים, כזה שיאפשר לכם לנהל את השגרה, ולו במעט, על מנת שתוכלו לצאת מהתקופה הזו מחוזקים ומוצפים בלקוחות.