כל זוג אוהב לחגוג את ט"ו באב, חג האהבה, בדרך שלו. אין ספק שגם לכם יש את המסורת האישית שלכם. אז יש לנו כמה רעיונות בשבילכם לבילוי ונשנוש מתוק ביום הרומנטי הזה.
אוהבי הקפה ישמחו ודאי לדעת שרשת קפה ג'ו, שחוגגת 20 שנה של קפה, מציעה לכם לפנק את האהובים שלכם בקפסולות במחיר מיוחד ברכישה באתר: רוכשים קפסולות קפה ב- 199 שקל ומעלה ומקבלים זוג כוסות דאבל גלס מתנה ושובר לקפה זוגי מתנה (למימוש בסניפים). שווי המתנה – 66 שקל. www.joe.co.il. תוקף המבצע - 4 עד 7 באוגוסט.
ברשת מקס ברנר מכינים תפריט מיוחד עם מנות שרינג, המיועד לאכילה יחד, כשהמרכיב העיקרי הוא כמובן שוקולד. סניפי הרשת יקושטו במאות נרות ולבבות, ובסיום הארוחה גם תקבלו מתנה: מארז פחית לב מעוצבת עם קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשבבי קוקוס קלוי.
1 צפייה בגלריה
מקס ברנר. צילום: אפיק גבאי
מקס ברנר. צילום: אפיק גבאי
מקס ברנר. צילום: אפיק גבאי
בתפריט: DINNER FOR TWO - ארוחה זוגית מלאה עם קינוח זוגי ומארז שוקולד בפחית לב מעוצבת במתנה – 219 שקל. הארוחה כוללת 2 מנות אוכל, 2 משקאות קאווה/יין, מארז שוקולד בפחית לב מעוצבת במתנה, מנה מתוקה זוגית מתפריט ה-SHARING.
אפשרות נוספת היא להתמקד רק במתוקים: 2.DESSERT FOR TWO - מנת טעימות לזוג + שתייה ומארז שוקולד בפחית לב מעוצבת במתנה -119 שקל. הארוחה כוללת 2 משקאות קאווה/יין, מארז שוקולד בפחית לב מעוצבת במתנה, מנה מתוקה זוגית מתפריט ה- SHARING.
התפריט הרומנטי יוצע בסניפים ב-6.8.
החוגגים בבית יכולים לחגוג עם יין שאוהבים במיוחד. יקבי ברקן משיקים במיוחד לחג יין רוזה מסדרת ספיישל רזרב בציר 2016. מקור ענבי הפינו נואר ביין הרוזה של סדרת ספיישל רזרב הינו בכרמי היקב בקרבת מושב דלתון שבגליל העליון המאופיינים באדמה בזלתית. היין משלב חמיצות טובה ומרעננת עם ארומות פירותיות וגוף קליל הנותנים ליין תחושה מרעננת של קיץ. מחיר בקבוק: 75 שקל.