בפארק המים שפיים חיכו זמן רב להשקת מתחם המגלשות החדש, אבל אז הגיעה הקורונה, וכמו כל אתרי הבילוי, נעלה את שעריו.
2 צפייה בגלריה
ריינבו סליידס בפארק המים שפיים
ריינבו סליידס בפארק המים שפיים
ריינבו סליידס בפארק המים שפיים
( צילום: מיטל דור)
לקראת חג השבועות המקום נפתח שוב ומשיק את הריינבו סליידס, מתחם חדש של 14 מסלולי גלישה חווייתיים לבני שבע ומעלה.
הפארק משתרע על שטח של חמישים דונם ובו בריכות, מסלולי אבובים ומגלשות לכל הגילאים, אטרקציות מגוונות, שטחי דשא מוצלים ומתחמי מזון.
קראו גם:
"אנחנו שמחים לחזור לשגרה ולהציג בפני המבקרים את הריינבו סליידס, שצפויים להוות מקור משיכה גדול ולעשות מהפכה של ממש בחוויית הגלישה", אומרת שרה רם-שליין, מנכ"לית פארק המים שפיים.
"בשל הביקוש הרב לצד הגבלת מספר המבקרים של התו הסגול, הרחבנו השנה את שעות הביקור, ונהיה פתוחים בימים רבים גם בשעות אחר הצהריים והערב".
עוד בשפיים: בריכת הגלים הגדולה בישראל, מתחם פיראטים ובו ספינת פיראטים עם שמונה מגלשות, תותחי מים, בריכה עם מסלולי שחייה ואזור ג'קוזי מפנק למבוגרים.
2 צפייה בגלריה
בריכת הפיראטים בשפיים
בריכת הפיראטים בשפיים
בריכת הפיראטים בשפיים
(צילום: מיטל דור)
המגלשות החדשות מצטרפות למתקנים הוותיקים: ארבע מגלשות רייסר על גלשן מיוחד, מגלשת סופה מהירה במיוחד לגילאי 12 ומעלה, מגלשות קמיקאזה אקסטרים מהירות לגילאי 10 ומעלה ומגלשה מפותלת במסלול סלאלום לילדים מגיל ארבע וגם למבוגרים.
מגלשות ומסלולי האבובים כוללים את פנטזיה, שייט אבובים זוגי במסלול חשוך עם אפקטים מיוחדים במהלך הגלישה לגילאי 5 ומעלה ואת קרייזי קונס, מגלשת אבובים יחידה מסוגה בישראל – עולים, מתהפכים וממשיכים שלוש פעמים.
גם לגילאים הצעירים יש מתחמים ייעודיים: עולם הילד, המותאם לגילאי שנתיים ומעלה, ומתחם ג'ונגל לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד שמונה, בו 700 מ"ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים ייחודיים ומשעשעים.
פארק המים שפיים, הממוקם בצמוד לקיבוץ שפיים יפעל תחת הנחיות התו הסגול, החל מיום חמישי, ה-13 במאי. מספר המקומות מוגבל.
רכישת כרטיסים דרך האתר ומראש בלבד. לא תתאפשר רכישת כרטיסים במקום.
מחיר כניסה: 129 שקלים לכרטיס החל מגיל שנתיים.