מוזיאון העיצוב חולון יציין ב-2020 עשור להקמתו. יריית הפתיחה לאירועים תצוין בשבת הקרובה, 9.11 במסיבת עיצוב רבת משתתפים שתאפשר באופן חד פעמי, לחוות את חללי המוזיאון בדרך חדשה.
על עמדת ה-DJ יהיה אחראי הזמר והיוצר אסף אמדורסקי, תתקיים הופעה של יהלי סובול, אמנית הקעקועים שרה קורי וריף גל בן יהושע (Baby tears) יציירו על קירות המוזיאון ולרשות המבקרים יעמדו בר קוקטיילים, דוכני מזון ועוד.
1 צפייה בגלריה
אסף אמדורסקי. צילום: בן פלחוב
אסף אמדורסקי. צילום: בן פלחוב
אסף אמדורסקי. צילום: בן פלחוב
במסגרת האירוע יציגו תצוגות פופ-אפ של המעצבים נעם נוי, עמרי פישר, תום וגל מלניק, סתיו מנדלבאום ולירון לביא טורקניץ' ויימכרו פרטי עיצוב. במעבדת העיצוב יוקרנו סרטים בנושא עיצוב בשיתוף פסטיבל דוקאביב ביניהם: הקמפוס היפה ביותר באפריקה (צבי אפרת, ישראל / ניגריה 2019) כסאות רפאים (מיה קלר, ישראל / גרמניה 2019), משחקי אור: שחור/לבן/אפור (לסלו מוהולי נאג', גרמניה / רוסיה 1930).
התערוכה "שיח גנטי – חואני מוקמל וטליה מוקמל" תהיה פתוחה לקהל המבקרים באירוע. בהמשך השנה צפויים להתקיים תערוכות ואירועים נוספים לציון העשור. התערוכה שתפתח את השנה כבר בחודש דצמבר 2019 היא State of Extremes, מחווה לתערוכה הראשונה שהוצגה במוזיאון The State of Things . את התערוכה החדשה אוצרים אריק צ'אן עם מיה דבש ואזינתה פלנטנגה. במחצית 2020 תוצג התערוכה "הנשף" שאוצרת יערה קידר.
מיה דבש, האוצרת הראשית של מוזיאון העיצוב חולון: "נדיר שאנחנו יכולים להזמין אנשים למוזיאון ריק. כשפתחנו את המוזיאון ב-2010 חנכנו את המבנה כשחללי הגלריות היו ריקים, ורק כעבור חודשיים פתחנו את התערוכה הראשונה. זו הזדמנות ליצור בחללים כשאין בהם תערוכות, ושוב להפוך את המבנה האייקוני של האדריכל רון ארד לאובייקט".
לרכישת כרטיסים: http://www.dmh.org.il/heb/