2 צפייה בגלריה
מורן טרסוב וג׳וזף סטאר. צילום: יקיר פולק
מורן טרסוב וג׳וזף סטאר. צילום: יקיר פולק
מורן טרסוב וג׳וזף סטאר. צילום: יקיר פולק
המשפחה הכי צבעונית ביוטיוב מגיעה לחולון: כוכבי הרשת מורן טרסוב ובעלה דיג׳יי ג׳וזף סטאר מגיעים למפגש מעריצים במרכז האאוטלט "פרימיום סנטר".
גם אם אינכם נמנים בין 450 אלף העוקבים של המשפחה הצבעונית, את השם משפחת טרסוב בוודאי שמעתם.
טרסוב היא יוטיוברית, גורו יופי וכוכבת רשת, מחלוצות היוטיוב בישראל, בעלת ערוץ היוטיוב המוביל בתחום הלייף סטייל בישראל. המשפחה מתחזקת שלושה חשבונות פופולארים: החשבון הוותיק של מורן, חשבון של ג'וזף, דיג'יי נחשב שמתקלט בכל העולם וחשבון הבת אמה בת ה-5 שבגילה הצעיר כל סרטון שלה זוכה למאות אלפי צפיות.
הכל התחיל כשמורן (38) עשתה הסבה מקצועית. "אחרי שנים בתחום האירועים למדתי איפור ופתחתי בלוג כתוב עם הדרכות", הסבירה טרסוב, "ג'וזף שיכנע אותי לפתוח חשבון יוטיוב ומאוד חששתי. יש מרחק גדול בין לכתוב ולבין לעמוד מול מצלמה. לפני 8 שנים היוטיוב לא היה זמין בכל נייד ולמעשה הייתי מהראשונות שהעלו בלוג אישי כסרטון.
עם השנים זה צבר תאוצה, אספתי קהילה של אלפי גולשות, יצרתי שתופי פעולה עם כל החברות הגדולות ומשרדי הפרסום המשמעותיים וזה הפך לפרנסה שלי. כשאני וג'וזף התחתנו והבאנו את אמה זה טרף את כל הקלפים, לא העלתי סרטון במשך חודש, לא היתה לי דקה לנשום ובטח לא פנאי לכוון מצלמה, לסדר תאורה ולערוך, דברים שלקחו לי שעות. אז יום אחד לקחתי את המצלמה לגן המשחקים וצילמתי סרטון מהלב, סיפרתי מה עובר עליי, כמה קשה לי והרגשתי שזה מגיע מהמקום הכי אינטואיטיבי שלי".
2 צפייה בגלריה
מורן טרסוב, ג׳וזף סטאר וילדיהם. צילום: פרטי
מורן טרסוב, ג׳וזף סטאר וילדיהם. צילום: פרטי
מורן טרסוב, ג׳וזף סטאר וילדיהם. צילום: פרטי
הרגע הזה היה נקודת מפנה בחיי המשפחה. התגובות החמות והטוקבקים המתעניינים גרמו למורן להבין שחשבון היוטיוב שלה יכול להשתנות ולהתאים את עצמו לחייה החדשים, והיא החלה להתמקד בסרטונים לכל המשפחה.
"היום אמהות שגדלו איתי מראות את הערוץ שלי לבנות שלהן ובאות עם כל המשפחה למפגשי המעריצים. אנחנו עושים אתגרים, מדברים על הכל וכמובן מתעדים את החופשות שלנו, מניסיון כל סרטון עם אמה ובני מיילו (שנתיים וחצי) מקבל הכי הרבה צפיות, יש סרטונים שהגיעו ל-900 אלף צפיות. פתחנו גם לאמה ערוץ נפרד, אני כמו ציפי שהבינה שיש לבר רפאלי עתיד בתחום, יש בזה פוטנציאל עסקי והיא מעלה תכנים שמתאימים לבני גילה".
המצלמה לא מפריעה לחיים האמיתיים? "ממש לא. היום משעה צילום אני מוציאה סרטון, התייעלנו ויש לנו עורך במשרה מלאה. כל המשפחה משתתפת בסרטונים, הילדים רגילים לנוכחות של המצלמה והרבה פעמים מבקשים אותה בעצמם. כשמישהו לא רוצה להצטלם אז פשוט מכבים את המכשיר, אנחנו לא נותנים לו להשתלט עלינו.
"הקושי קיים כשאנחנו יוצאים לרחוב, הרבה אנשים מזהים ומבקשים תמונות וזה לא תמיד קל. אני לא מרשה לצלם את הילדים כי חשוב לי לשלוט בתוכן שלהם ולעשות סינון, בכלל אני חושבת שכיוטיוברים אנחנו מהווים מודל לחיקוי אחר, אין אצלנו קללות, אין שבירה של טלוויזיות או מתיחות קקי, חשוב לי שיעלו רק תכנים שהייתי רוצה שהילדים שלי יראו.
"כשאמה אושפזה למשך חודש וחצי מאוד התלבטתי אם לצלם, בסוף החלטנו להראות שהחיים זה לא רק השקות וחופשות בחו"ל. התגובות היו מדהימות, הרבה אימהות כתבו לי שהם הראו לילדים החולים שלהם את הסרטונים וזה חיזק אותם לדעת שגם אנשים שהם מעריצים מתמודדים עם קשיים. אני מדברת על ילדים באמת חולים שפתאום יכלו להזדהות עם מי שהם רואים במסך".
מה צפוי בביקור בחולון? "אנחנו ממש מתרגשים לקראת המפגש כי זה מפגש ראשון בחולון ויש לנו כאן המון מעריצים. נדבר עם הקהל, נעשה קצת פעילות וכמובן שנצלם ונעלה לבלוג. בסוף המפגש אנחנו מצטלמים עם כולם, זה לוקח המון זמן ודורש הרבה אבל אנחנו לא מוותרים, זאת ההזדמנות שלנו לתת אהבה בחזרה".
**מפגש המעריצים יתקיים בתאריך 13.8.19 בשעה 17:30 במרכז האאוטלט "פרימיום סנטר" שבחולון. הכניסה וההשתתפות בחינם ואין צורך בהרשמה מראש. לתשומת לב הציבור, המפגשים מאורגנים ומאובטחים ורצוי להגיע מוקדם משעת תחילת הפעילות עקב העומס הצפוי.