שקרניות קטנות: הפרפקציוניסטיות (HOT, סלקום)
סדרת בת לדרמה “שקרניות קטנות”, המבוססת אף היא על סדרת ספרים לנוער מאת שרה שפרד. כוכבות “שקרניות קטנות” סשה פיטרס וג’אנל פאריס שבות לגלם את אליסון דילורנטס ומונה ואנדרוול בספין אוף, המתרחש בעיירת הקולג’ ביקון הייטס. על פניו היא נראית כמו מקום מושלם, אבל שום דבר בביקון הייטס הוא לא כפי שהוא נראה. הלחץ לפרפקציוניזם מוביל לרצח הראשון בעיירה, ולכל פרפקציוניסטית יש סוד, יש שקר – ואין אליבי.
לוחם (HOT, YES, סלקום)
דרמת פשע המבוססת על תקצירים שכתב ברוס לי המנוח. הסדרה מתרחשת בצ’יינהטאון בסן פרנסיסקו של סוף המאה ה-19, בזמן שמשפחות פשע סיניות ניהלו מלחמה עקובה מדם בעיר. הסדרה עוקבת אחר אה סאם, אמן לחימה בתחילת דרכו שמהגר מסין לסן פרנסיסקו בנסיבות מסתוריות והופך לחייל נאמן במשפחת הפשע הופ וויי. יאנג ג'ון, בנו ההולל של מנהיג המאפיה, לוקח את אה סאם תחת חסותו ומלמד אותו את חוקי הכנופיות של צ'יינהטאון, וכשאה סאם זוכה באמונה של מנהלת בית בושת תככנית, אה טוי, הוא חושף בפניה את הסיבה האמיתית להגעתו לאמריקה: למצוא אישה שהיגרה לשם שנתיים קודם לכן. "לוחם" משחזרת את התקופה האכזרית בתולדות סן פרנסיסקו דרך היריבויות בין משפחות הפשע, בין המאפיונרים והמשטרה ובין המהגרים מסין למעמד הפועלים הלבן הגזעני בעיר.
משחקי הכס (HOT, סלקום)
אחת הסדרות המדוברות בעולם חוזרת לעונה שמינית ואחרונה. שלושת המלכים שנותרו בממלכת ווסטרוז – ג’ון סנואו, דאינריז וסרסיי לאניסטר, מאחדים כוחות כנגד האיום האמיתי, מלך הלילה, שפרץ את החומה רכוב על דרקון אל-מת – אך אי אפשר לסמוך על סרסיי, כמובן, ומלחמות הירושה הארציות עוד לא הסתיימו גם הן. מי ישרוד את המלחמה וייצא כשידו על העליונה?
ג’נטלמן ג’ק (HOT, YES, סלקום)
הדרמה התקופתית החדשה של HBO, שהופקה יחד עם BBC One, מבוססת על סיפורה האמיתי של אן ליסטר, בעלת אחוזה מאנגליה שנישאה לאשה כדי לשמור על הונה המשפחתי. העלילה מתרחשת בהליפקס ב-1832, תקופה מורכבת בלב המהפכה התעשייתית, ומתמקדת בליסטר – רווקה כריזמטית וליברלית שמתלבשת בשחור וכובשת את דרכה במעלה הסולם החברתי. אן נחושה לשקם את האחוזה המשפחתית, שיבדן הול, על ידי פתיחת מכרות הפחם שלה ונישואין הולמים. אלא שאין לה כוונה להינשא לגבר; ליסטר מחליטה להישאר נאמנה לעצמה ולהינשא לאן ווקר, יורשת עשירה. סיפור האהבה המדהים הזה מסופר דרך מערכות היחסים של ליסטר עם משפחתה, משרתה, העובדים שלה, יריביה ובראש ובראשונה – רעייתה לעתיד.
ברוד סיטי (HOT)
הסיטקום המקורי של "קומדי סנטרל" שיצרו הקומיקאיות היהודיות אילנה גלזר ואבי ג'ייקובסון, הפך כבר מזמן לקאלט היסטרי וזכה לביקורות נלהבות בארץ ובעולם. הקומדיה הטלוויזיונית, שמבוססת על סדרת רשת שיצרו השתיים. אילנה ואבי מגלמות צמד חברות מרוששות בשנות העשרים לחייהן שמנווטות את חייהן בניו יורק דרך שלל הרפתקאות שממיטה עליהן חוסר המודעות המוחלטת שלהן, תוך רדיפה מתמדת אחר חיים של נהנתנות. וכמו רבים מבני הדור שלהן, שתיהן מוכנות להתאמץ מאוד כדי לחיות חיים נטולי מאמץ. בעונת הסיום של הסדרה, אילנה פותחת עסק משלה ולומדת על אבות-אבותיה ואילו אבי חוגגת יום הולדת 30 ומתחילה לחבוש כובעים.
חדרים אפלים (NETFLIXׂׂ)
דרמת האימה החדשה והמדוברת של נטפליקס, בכיכובה של אומה תורמן, מגוללת את סיפורה של מטופלת צעירה שחוותה התקף לב ושרדה בזכות השתלה. ימים לאחר ההשתלה היא מתחילה לאמץ את תכונותיו המרושעות של האדם המסותרי שתרם לה את ליבו.
"זה רק רוק'נרול" (כאן)
סרטו התיעודי של אמיר פיינגולד, מספר מספר על תעשיית ההופעות הבינלאומיות בישראל משנות ה80 עד היום, הקושי הלוגיסטי, הביטחוני ופוליטי בהבאת הופעות, דרך סיפורי האישי של שוקי וייס שמתחיל בחנות התקליטים "מסדה" שבה עבד בצעירותו, עובר בקולנוע "דן" המיתולוגי ומסתיים בהופעות הרוק הגדולות בפארק הירקון. מי שהביא לארץ את דיוויד בואי, הרולינג סטונז, הפיקסיז, ניק קייב ואפילו את רוג'ר ווטרס – לפני שהיה לאחד מראשי החרם נגד ישראל, ספג ביטולי הופעות של אומנים על רקע המצב הביטחוני בשווי מיליוני דולרים ולמרות כל זאת לא התייאש, הוא גם האיש שיצר את קולנוע "דן", הפך את ישראל לגורם חשוב בסצנת ה"ניו וייב" העולמית ונתן במה לגיבורי רוק מקומיים בראשית דרכם, בניהן רמי פורטיס ומשינה.