שמלת השבת של חנהל'ה
סיפורה של חנה'לה הלובשת ביום שישי את שמלת השבת החדשה שתפרה לה אמהּ, כבר מזמן הפך לקלאסיקה ישראלית שחוצה דורות. בגרסה הנוכחית, נכנסת לנעליה של חנה'לה כוכבת הילדים מיכל הקטנה ולצידה השחקניות חני נחמיאס ועירית ענבי לסירוגין. במחזמר משולבים השירים האהובים והידועים – "מי אוהב את השבת", "למה לא כל יום שבת", "אמא שלי הכי נהדרת" ועוד שירים ילדות ישראלים אהובים. לכרטיסים לחץ כאן.
4 צפייה בגלריה
מיכל הקטנה וחני נחמיאס בחנהל'ה ושמלת השבת. יח"צ
מיכל הקטנה וחני נחמיאס בחנהל'ה ושמלת השבת. יח"צ
מיכל הקטנה וחני נחמיאס בחנהל'ה ושמלת השבת. יח"צ
ספר הג'ונגל – יחד לעולם
מחזמר ההמשך ל"ספר הג'ונגל" מגולל את כל הסיפור מההתחלה ועד הסוף. הילדים מוזמנים לפגוש את מוגלי שהפך למלך הג'ונגל, עם חברתו הטובה באנה, שיחד הם משתעשעים עם הפילים והזאבים, מלמדים את הקופים להדליק אש ומבלים עם בלו ובגירה. לכרטיסים לחץ כאן.
יומולדת למולדת עם סבא טוביה
סבא טוביה, הרי הוא טוביה צפיר, חוגג 70 למדינת ישראל במסע מרתק בעקבות ההווי הארצישראלי שמתרחש כולו בחצר של סבא טוביה בו גדל צבר, קקטוס מיוחד שאוהב לדבר, אוהב חברים ובעיקר את הסיפורים והשירים של סבא טוביה. בין השירים השזורים בהצגה: "ארץ הצבר", "ארץ ישראל שלי", "לצפון באהבה", "היי דרומה לאילת", "איזו מדינה", "בשנה הבאה", "שלום לך ארץ נהדרת", "הכל פתוח","תמיד עולה המנגינה" ועוד ועוד. לכרטיסים לחץ כאן.
4 צפייה בגלריה
יומולדת למולדת עם סבא טוביה. יח"צ
יומולדת למולדת עם סבא טוביה. יח"צ
יומולדת למולדת עם סבא טוביה. יח"צ
פסטיפאן – 70 שנות ילדות
מחזמר נוסף שחוגג 70 שנה למדינה. נעמה סופר יוצאת ביחד עם חבריה הדוד חיים, משה דץ ועומרי רוטברד לחפש את המטמון השומר ומגן על ישראל מיום הקמתה. מי שמתכנן לגנוב את המטמון הוא פוקצ׳ ה הרשע, לכן עליהם למהר ולגלות מהו המטמון. במהלך דרכם הם מבקרים במקומות שונים בארץ, כל זאת לצלילי שירי הילדות שליוו אותנו מיום הולדתנו. מחזמר מרהיב ומרגש בכיכובם של מיטב אומני הילדים של ישראל, המחזיר אותנו לימים היפים והטובים ההם. לכרטיסים לחץ כאן.
אנני
אחד ממחזות הזמר המצליחים והאהובים בכל הזמנים זוכה לגרסה ישראלית, חדשה ומרהיבה, בכיכובם של אבי קושניר, טלי אורן וחני נחמיאס. סיפורה המרגש של אנני השובבה והפקחית, מתחיל בבית היתומות העלוב של מיס האניגן המרשעת, ומסתיים, למרות כל הקשיים, באחוזתו המפוארת של המיליארדר אוליבר ווארבאך שאת ליבו כובשת אנני בעליזות וחוכמה. לכרטיסים לחץ כאן.
קרקס מיומנה לילדים
מפגש רב סגנונות בין השפה הבימתית העשירה של מיומנה לילדים ואלמנטים קרקסיים עוצרי נשימה. מופע הקיץ של מיומנה לילדים, מביא איתו חיבורים מקוריים ומרגשים של מוזיקה, קצב, תנועה, טכנולוגיה, אקרובטיקה והומור המעניקים לצופה חוויה עשירה ובלתי נשכחת. בהשתתפות 15 אמנים שלכל אחד מהם יש את הכישרון שלו. הם רקדנים, הם זמרים, אקרובטים, לוליינים, קומיקאים ומוזיקאים. על הבמה נוצרת חוויה שאי אפשר לתאר במילים פשוט צריך לבוא ולראות. לכרטיסים לחץ כאן.
4 צפייה בגלריה
קרקס מיומנה לילדים. צילום: שחר ארביב
קרקס מיומנה לילדים. צילום: שחר ארביב
קרקס מיומנה לילדים. צילום: שחר ארביב
קיץ מבולבל בכיכובו של יובל
יובל המבולבל יוצא למסע קיץ מבולבל במיוחד נילווים אליו מני ממטרה-תופעת הצחוק של המדינה, לירון איש האוירון וחברים נוספים. אמא של יובל מעירה אותו בבוקר החופש הגדול, היא יוצאת לעבודה ומבקשת ממנו להיות מוכן כשהיא חוזרת ויחד יסעו לים. ואז - הכל מסתבך. לכרטיסים לחץ כאן.
פסטיבל חלום של תיאטרון
הפסטיבל, שיתקיים השנה בתיאטרון הקאמרי, מוקדש ל 70 שנות ילדות, דמיון ותיאטרון. מה 5.8 ועד ה 11.8 יתקיימו כ 20 הצגות ילדים נבחרות מכל תיאטרוני הילדים בארץ, אשר כולן מספרות את סיפורה של המדינה מימיה הראשונים ועד היום.
4 צפייה בגלריה
נשיקה בכיס. צילום: בני גם זו לטובה
נשיקה בכיס. צילום: בני גם זו לטובה
נשיקה בכיס. צילום: בני גם זו לטובה
בין ההצגות שיחכו לכם: "מחשבות שאינן רוצות לישון" – נגה לא מסכימה לעבור דירה. עמוס, אביה, מספר לה על ילדותו במושב, וכך, בין הקופסאות של בגדי החורף לקופסאות המצעים והצעצועים, נפרש נוף בן שלושים שנה; חבילה משמיים – הצגה המבוססת על סיפורם האמיתי של טייסי מח"ל שהתנדבו לעזור למדינה שבדרך; תמונה של מדינה – שלומי ובני כתתו מציינים את חגיגות ה-70 למדינה בסיור במוזיאון ההיסטוריה, הם מופתעים לגלות שבאורח פלא תמונות ומיצגים במוזיאון מתעוררים לחיים ומספרים להם במחול, מוזיקה, ווידאו ארט ובתיאטרון את סיפורה של מדינתנו; נשיקה בכיס – ארבע חברים מהגן מגלים שרות עובר לגור באמריקה, הם מוכנים לעשות הכל כדי לא להיפרד. מחזה מוזיקלי המבוסס על שיריה של שלומית כהן אסיף. לכרטיסים לחץ כאן.