בגיל 45 החליט אמן הילדים, 'ערן הקירח' מחולון, סוף סוף לעשות את זה. בימים אלה הוא מגשים חלום, ומעלה מופע סטנדאפ ראשון למבוגרים: "זה חלום ילדות, אני צוחק על הכל, גם על מה שבמציאות מעצבן אותי".
1 צפייה בגלריה
"ערן הקירח"
"ערן הקירח"
"ערן הקירח"
(צילום: אסף אלבס)
אם יש לכם ילדים קטנים בוודאי שמעתם על 'ערן הקירח עושה שמח', אבל האם 'ערן הקירח', הלא הוא ערן בר סלע מחולון, יכול להצחיק גם מבוגרים? על השאלה הזו הוא ינסה לענות כעת במופע סטנדאפ חדש ואמיץ.
"הרבה שנים אני מופיע מול ילדים ותמיד זורק קריצה של הומור להורים. תמיד בסוף הופעה מתקבצים סביבי מבוגרים ושואלים אותי אם אני עושה סטאנדאפ, והאמת שזה חלום שמנקר בי כבר שנים", הוא מספר. "אני מגשים חלום שהיה לי במשך שנים, ולמרות שיש לי ניסיון עשיר על הבמה כשחקן ומציג זה ממש מרגש אותי לעלות לראשונה למופע סטנדאפ שלם לבדי".
במופע שיערך בבית ציוני אמריקה ב 21 במרץ, מעלה בר סלע חומרים שכתב בשנתיים האחרונות עם סהר לחמי, ולא חושש להכניס את הקהל לביתו הפרטי. "אני צוחק על ההורות, הזוגיות, העבודה, הצבא ואפילו פוליטיקה. הילדים שלי זורמים וזה תמיד מצחיק אותם לשמוע אותי מספר עליהם בדיחות".
מה אשתך חושבת על הבדיחות עליה?
"לאשתי קצת יותר קשה. היא מפרגנת אבל תמיד כשאני כותב חומרים חדשים היא מבקשת שאשתדל להתרכז במישהו אחר ולהסיט את תשומת הלב ממנה", הוא אומר ומחייך: "למרות שאיכשהו כל נושא בחיים שלי קשור אליה".
פורסם לראשונה: 16:10, 12.02.20