היום (שני 2.3.20) נצא להצביע בפעם השלישית. מיד לאחר שתממשו את זכותכם הדמוקרטית, יחכו לכם שפע של אירועים לבילוי עם הילדים ביום השבתון.
מוזיאון אגם בראשון לציון המוקדש לאוסף עבודותיו של יעקב אגם יקיים לרגל בחירות 2020 סיור נושא מקןרי לכל המשפחה, שבמסגרתו המשתתפים יוכלו לבחור בין יצירותיו של האמן האיקוני אותן יצלמו מנקודת מבטם, יערכו סדנת יצירה קינטית עם מגנטים ויקבלו במתנה מהפעילות גלויות Viewfinder דרכן הן יוכלו להביט ביצירות. הפעילות תתקיים בין השעות 10:00-19:00.
משחקיית גליצ'ה הנמצאת בתוך סניף טיב טעם ראשון לציון מזרח (רחוב פלוטיצקי 3), מציעה להורים ולילדים, ביום הבחירות - מתחם סגור בילוי ייחודי הכולל מגוון פעילויות, בנוסף, במקום אזור הסעדה ומנוחה להורים. המתחם יפעל בין השעות 10:00-18:00.
קניון עזריאלי ראשונים מזמין את בני הנוער למפגש מעריצים מטורף עם כוכבי הטיקטוק: יובל אלון, הדר שמיר, מישל זובין, שוהם ביטון, ארתור אדליינד, ניקול אדליינד, הינאס בראנס ולהקת BFF. המפגש יתקיים בשעה 17:00.
במהלך היום יתקיימו במוזיאון העיצוב בחולון סיורי בלשי העיצוב בתערוכה "אקסטרים" הבוחנת את התופעות המקצינות הסובבות אותנו ואת האפשרויות השונות להתמודדות עמן כמו, אלמוגים מודפסים בתלת ממד המשחזרים שוניות נכחדות, מסכת זימים המתמודדת עם עליית גובה פני המים ומכונה היורה אימוג'ים הממחישה באופן פיסי את השפעתם הרגשית היומיומית. הסיורים יכללו משימות קצרות ומהנות, באמצעותן יחשפו המשתתפים להתמודדותו של המעצב עם שינויי אקלים, עם חוסר שוויון, והקצנה ועם ההתפתחויות המדעיות והטכנולוגיות. הסיורים יתקיימו בשעות: 11:00 ו-14:00.
2 צפייה בגלריה
מתחם Ice Peaks
מתחם Ice Peaks
מתחם Ice Peaks
(צילום: סנדרה ברון למנשר)
מתחם Ice Peaks - היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון, מזמין אתכם לחגוג ביום הבחירות באווירה כיפית במיוחד. ביום הבחירות תוכלו ליהנות מ כרטיס ב-50% הנחה בין השעות 15:00-20:00. תפגשו את הקמע של המתחם – הפינגווין המחליק שישמח להצטלם עם המחליקים ולהתרגש עם מוזיקה ייחודית ואווירה חגיגית.
בשמורת עין אפק תוכלו לטייל במסלול המעגלי סביב הביצות ובריכות המים, בין בעלי החיים, הציפורים וצמחיית הגדות, וליהנות מפעילויות לכל המשפחה בנושאי שמירת טבע וסרט אור-קולי: "סיפורה של טיפה". בין השעות 10:00-15:00, ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.
2 צפייה בגלריה
נאות קדומים
נאות קדומים
נאות קדומים
(צילום: עדן חלפה)
בפארק נאות קדומים תוכלו לבחור בין שני מסלולים חווייתיים ומהנים שמלווים בשלטי הסבר וכתבי חידה: מסלול קצר ונגיש (כ-1.5 ק"מ) המתאים למשפחות עם עגלות וילדים קטנים. הבוחרים במסלול זה יגלו ממה מייצרים לחמניות ומאפים אחרים, בבית הבד הם ינסו להניע את אבן המפרכה, במתקני המים ישאבו וידלו מים כמו פעם, ובטחנת הקמח הם יבינו איך גרעיני חיטה הופכים לקמח. במהלכו יבקרו בגינת ההצלה של הגן הבוטני ויוכלו להבחין במינים "אדומים" או בזנים נדירים של צמחים, בגורן ובשדות החיטה הירוקים. מסלול ארוך (כ-3.5 ק"מ) למיטיבי לכת, במהלכו המטיילים יבקרו ברובע מגורים קדום ויחשפו לשרידים עתיקים של בתי מגורים ובסמוך אליהם אזור תעשיה חקלאי עתיק ובו בית בד, גת של יין ומקווה טהרה. המסלולים מלווים בכתבי חידה לכל המשפחה עם חידות ומשימות הקשורות בחקלאות הקדומה, מתקני המים ועולם הצומח. בנוסף יחכו לאורך המסלולים הפעלות מיוחדות הישר מהעבר. כל המשפחה יכולה להתנסות בהכנת תבלינים, בניה באדמה, תחרות שאיבת מים ועוד המון חוויות וגילויים. הפעילות תתקיים בין השעות 8:30-16:30. מחיר כרטיס: 20-25 שקלים.