עסקים רבים בחולון עומדים על סף קריסה בשל סגר הקורונה שפוקד אותנו. במסעדה המוכרת הפועלת מזה 12 שנה, 'סעידה בפארק', יצאו ביוזמה מקורית שאולי בזכות קהל לקוחותיהם תצליח להצילם.
1 צפייה בגלריה
סעידה במסכה
סעידה במסכה
סעידה במסכה
(צילום: באדיבות 'סעידה')
בפוסט שפרסמו השבוע הבעלים ניסים ואולי ברכה, כתבו האחים על התקופה הקשה שעוברת על 'סעידה בפארק', ועל הרעיון היצירתי שאימצו: "חברים עוברים עלינו ימים לא פשוטים ואנחנו צריכים את עזרתכם ובהמשך נדע להחזיר לכם ובגדול".
במיזם, שהתחיל במרכז העירוני לעסקים קטנים, העסק מזמין לקוחות לרכוש 'גיפט קארד' במקום, כאשר בעת מימושו יהיה שווה יותר מהסכום ששולם עליו.
ב'סעידה' מציעים לכם לרכוש הטבה בשווי 300 שקל, שבעת הפתיחה המחודשת תהיה שווה 400 שקל. "זה למעשה הד סטרט שפיתחנו ואנחנו בעיקר פונים ללקוחות הקבועים, אלו שהם חלק מאתנו כבר 12 שנה", אומר ניסים ומוסיף: "מי שאוהב את הסעידה ורוצה לתת לה אהבה בחזרה עבור שנים של בילויים וכיף עושה את זה מכל הלב. יש כבר 4 לקוחות שרכשו שובר באלף שקל, אלו אנשים שרואים בסעידה משפחה".
עד כה גייס המיזם למעלה מעשרת אלפים שקלים, אך למרות הפידבקים החיובים היו גם כאלו שהגיבו ברשתות החברתיות בטענה, שאין זה זמן לבקש מאנשים "לתת כסף" עבור עסק של אדם אחר.
"אני מניח שיש כאלו שיושבים בבית ומתוסכלים אז הם מוציאים קיטור על המקלדת, אבל אני אדם אופטימי ועובד עכשיו על אלף קמ"ש במשלוחים, מעדיף להתרכז בטוב ובחיובי ומתרגש מכל הלקוחות שפונים אלינו ומתגעגעים", מסכם ניסים ברכה.