האחים החולונים אורן (24) ותומר (25) לוי מנהלים את ערוץ הכושר הגדול בישראל "לויס פיטנס" שמונה כיום כ-134 אלף רשומים באתר יוטיוב. אורן הוא מאמן כושר מוסמך ובוגר קורס אבחון תנועה וכאב אצל מתאמנים מטעם מרכז הפיזיותרפיה תהודה, ותומר הוא מאמן כושר וסטודנט תואר ראשון בחינוך גופני, לערוץ הם מעלים סרטוני כושר, טיפים לתזונה נכונה וכמובן קטעי מוטיבציה.
1 צפייה בגלריה
האחים מחולון
האחים מחולון
האחים מחולון
(צילום: באדיבותם)
בימים בהם הציבור נקרא להסתגר בביתו החליטו האחים לתרום מכישרונם והעלו אימון בייתי שכולל את כל שרירי הגוף ללא צורך בציוד, על מנת לאפשר לכל מי שמעוניין לנצל את ימי הבידוד כדי להיכנס לכושר. "כולנו יודעים שאימונים עקביים, שינה מספקת והפחתת לחצים מאד מועילים לנו כשזה נוגע לחיזוק המערכת החיסונית שלנו" מסביר אורן "לכן הכנו אימון בייתי שלם שכל אחד יכול לבצע עם כל הרמות כלולות בפנים שבו אנחנו עובדים באופן מאוזן ושומרים על הגוף חזק, בריא, ופעיל גם ללא חדר כושר וללא ציוד בכלל או עם ציוד מינורי של שישיות מים שיש בכל בית".
בנוסף האחים מציעים קורס אינטרנטי ללא חדר כושר שאלפי בני נוער כבר משתמשים בו, אימוני אונליין בשיחות וידאו ותכנים נוספים ללא ציוד בערוץ היוטיוב שלהם " "אנחנו מבינים שאלו ימים מורכבים אבל חשוב לנו לשמור על קשר עם העוקבים וכמובן לעזור לכל מי שרוצה להתאמן לפי האנטומיה שלו, כי כל אדם צריך ויכול להתאמן לפי מבנה השרירים שלו".