כנס "ידיעות תקשורת" לאנשי עסקים מכל רחבי הארץ ייערך בסוף השבוע הקרוב באתונה. בכנס יוצגו סיפורי צמיחה עסקית ואישים, יינתנו כלים חדשים לניהול עסקים, רעיונות יצירתיים וטיפים של אנשי עסקים ישראליים להשקעה נכונה ביוון.
הכנס ייפתח ביום חמישי בקוקטייל חגיגי במרינה של אתונה בברכה מיוחדת של שר ההשקעות והפיתוח בממשלת יוון, אדוניס ג'אורגיאדיס. שגריר ישראל באתונה, יוסי עמרני, יקח חלק באירוע אחר במהלך היום.
הפרשן הכלכלי הבכיר ב"ידיעות אחרונות", סבר פלוצקר, יפתח את מליאת הבוקר ביום שישי בהרצאתו: "10 שנים לפריצת המשבר הגדול של הכלכלה היוונית: מה קרה לעסקים והאם יש לישראל מה ללמוד מהמקרה היווני".
2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
אילוסטרציה. צילום: shutterstock
בחלק המרכזי ביום שישי ייערך פאנל שבו יספרו אנשי עסקים ישראלים על המיזמים העסקיים שלהם ביוון והדרך להצלחה שם. בפאנל הנדל"ן "הדירה היוונית שלי - המדריך להשקעות נדלן באתונה" יציגו חן ירקוני, עינב יניב, רחל רוב, רון אוחיון ואלמוג אבני את המיזמים שלהם ויחלקו טיפים להצלחה בהשקעות מחוץ לישראל.
בהרצאה אחרת, תספר אלינוי קיסלוב, בעלת מיזם 'גרפיטול' לסיורי גראפיטי וסיורים קולינרים באתונה, על סודות הגרפיטי של שכונות אתונה ותשווה אותם לאלה של תל אביב.
ד"ר אייל דורון, חוקר ומפתח חשיבה יצירתית, מחבר רב המכר "להמציא מחדש הורות וחינוך במאה ה-21" יתן מבט מקרוב על שמונה חברות שמובילות את העולם העסקי.
מנכ"לית רשת "ידיעות תקשורת", ליאת שרון: "הכנס הזה הוא כנס ראשון בסדרה של כנסים שאנחנו מתכננים לקיים בחו"ל במהלך 2020, בנוסף לוועידה השנתית לעסקים שנערכת באילת מדי שנה. החשיבה להתפתח לעולמות של כנסים בחו"ל נולדה מתוך סקרנות טבעית לחקור לבחון וללמוד ממה שקורה בעולם ומה שקורה מסביבנו.
2 צפייה בגלריה
מנכ"לית ידיעות תקשורת, ליאת שרון. צילום: גיל נחושתן
מנכ"לית ידיעות תקשורת, ליאת שרון. צילום: גיל נחושתן
מנכ"לית ידיעות תקשורת, ליאת שרון. צילום: גיל נחושתן
'ידיעות תקשורת' פועלת בכל עיר וכחלק מהפעילות העסקית מכירה היטב את העסקים, את הקשיים, כמו גם את הצמיחה שלהם ואת פוטנציאל ההתרחבות שלהם. לכן, היום - יותר מתמיד - בתוך מציאות של עולם גלובלי, עסקים רבים מבינים את ההזדמנות להתרחב ולהפוך לבינלאומיים. המטרה שלנו היא לאפשר לכם להתפתח ביחד אתנו אל העולם ולהכיר ערים חדשות ואופקים חדשים, ובעיקר להבין שבתחום העסקי גבולות הם רק פיזיים ותרבותיים".