רשת האופטיקה והשמיעה הבינלאומית 'אופטיקל סנטר' פתחה סניף במתחם הקניות "מבנה" חולון. מדובר בסניף המצטרף לשמונת הסניפים הקיימים בארץ, והופך את הרשת להיות הדבר החם הבא בעולם האופטיקה והשמיעה.
סניף 'אופטיקל סנטר' בחולון משתרע על פני שטח של יותר מ-270 מ"ר מעוצבים, מוקפדים ואסתטיים על פי סטנדרטים צרפתיים, ובאופן זהה לכלל סניפי הרשת בעולם. כמו כל שאר סניפי הרשת בעולם, כל העובדים בה הינם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה: אופטיקאים, אופטומטריסטים או אודיולוגים מוסמכים.
2 צפייה בגלריה
אופטיקל סנטר, מתחם 'מבנה' חולון. יח"צ
אופטיקל סנטר, מתחם 'מבנה' חולון. יח"צ
אופטיקל סנטר, מתחם 'מבנה' חולון. יח"צ
אופטיקל סנטר הינה רשת חנויות אופטיקה ושמיעה השלישית בגודלה בצרפת, והשמינית באירופה. הרשת הוקמה לפני 27 שנים, ומונה כיום יותר מ-530 חנויות בכל רחבי אירופה (צרפת, ספרד, בלגיה, שוויץ ולוקסמבורג), קנדה ומאז 2015, גם בישראל.בשנת 2018 פתחה הרשת כ- 40 חנויות בעולם, ומחזור המכירות השנתי שלה עומד על כ-600 מיליון אירו. את הסניף בחולון מנהל הזכיין ג'רמי כליפה אופטיקאי בעל וותק של מעל ל- 15 שנים ברשת ובעולם האופטיקה.
"הרצון הוא להתרחב ולאפשר לאנשים בכל רחבי הארץ מותגים איכותיים, טכנולוגיה מתקדמת ושירות מסור כפי שאנחנו נותנים למיליוני לקוחותינו בעולם. אין סיבה שתושבי מדינת ישראל לא ייהנו מאותה האיכות שלה ואותו השירות להם זוכים באירופה". אומר לורנט לוי, נשיא ומייסדהחברה ומוסיף "ב- 27 שנות פעילות הצלחנו להביא אתאופטיקל סנטר למקום השלישי בשוק האופטיקה בצרפת בזכות החדשנות והשירות שלנו. אנו נעשה כל שביכולתנו כדי להשיג את המטרה הבאה שלנו: להיות הראשונים בתחום בשנת 2020" מסיים לוי.
2 צפייה בגלריה
כל המותגים במקום אחד - אופטיקל סנטר. יח"צ
כל המותגים במקום אחד - אופטיקל סנטר. יח"צ
כל המותגים במקום אחד - אופטיקל סנטר. יח"צ
ומה מחכה לכם בסניף 'אופטיקל סנטר' במתחם "מבנה" חולון? מגוון עשיר של מותגי אופטיקה אופנתיים מהמובילים בעולם כאשר 'אופטיקל סנטר' מתחייבת למוצר הטוב והאיכותי ביותר, במחיר המשתלם ביותר, עם אחריות מלאה על מוצריה. תוכלו למצוא את כל בתי האופנה והמותגים הכי חמים: דיור, פראדה, גוצ'י, ג'ורג'יו ארמני, טום פורד, מייקל קורס, דולצ'ה וגבאנה, ריי באן ועוד. לרגל הפתיחה אתם מוזמנים ליהנות מהנחות מיוחדות של 40% על כל דגמי משקפי הראייה שבחנות ו- 25% הנחה על כל דגמי משקפי השמש.
הסניף החדש מצטרף לחנויות שכבר פועלות במתחם: סניף "רמי לוי שיווק השקמה", MAX – כאן קונים בכיף (מקס סטוק), Be by Shufersal (ניו-פארם לשעבר), ד"ר גב, אדידס אאוטלט, תמנון, BeautyCare, מחסני חשמל, דלתא ,spices , מחסני תאורה, ניצת הדובדבן, המאפה הצרפתי, WeShoes אאוטלט ועוד.
מתחם "מבנה" חולון – רחוב הפלד 7, חולון. שעות פעילות מתחם "מבנה": א'-ה' 9:30-21:00; ו' 9:00-15:00; מוצ"ש חצי שעה לאחר יציאת השבת – 22:00.