הסגר השני מצריך מבעלי העסקים לחשב מסלול מחדש. המגבלות חזרו וכעת נאסרה גם מכירה ישירה או איסוף. כדי למשוך בכל זאת את הקונים יוצאות החברות השונות בשלל מבצעים והטבות, בעיקר בתחום הטיפול והמוצרים לבית.
Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש במבצע באתר בו תוכלו ליהנות מ- 40% הנחה על כל המוצרים.

6 צפייה בגלריה
ללין במבצע לימי הסגר
ללין במבצע לימי הסגר
ללין במבצע לימי הסגר
(צילום: תמוז רחמן)

ב- SABON תיהנו מ- 20% הנחה וגם מתנה על כל רכישה.
רשת אפריל מעניקה 30% הנחה על מגוון בשמים שבמבצע, 2 בשמים ב- 250 שקלים בלעדי לחברי מועדון אפריל רוז'. בנוסף צוות ביוטי של יועצות יופי מומחיות יספקו שירות און ליין באתר בצ'ט ובטלפון 077-9801680.
גם נועה קירל ביוטי מצטרפת לחגיגת המבצעים עם 30% הנחה על כל האתר.
מותג הביוטי אלונה שכטר, המתמחה במוצרי טיפוח מבוססים צמחי מרפא ומינרלים מים המלח, מציע 30% הנחה גורפת על כל האתר.
בזמן שהמספרות סגורות, מוצר טיפוח השיער הטבעי BORN המבוסס על תערובות צמחים, מעניק 20% הנחה על שני סוגי הערכות, ובנוסף עוד 10% הנחה נוספים ברכישת 2 ערכות, לא משנה מאיזה סוג.

6 צפייה בגלריה
מארז BORN
מארז BORN
מארז BORN
(צילום: מור אורן )

חברת הקוסמטיקה ביופור, יזמה בצל הקורונה אבחון עור על ידי קוסמטיקאית מוסמכת באמצעות וידאו צ'ט בווטס אפ, התאמת מוצרים אישית ושליחתם באמצעות שליח עד לבית הלקוח. בחירת קוסמטיקאית נעשית דרך האתר http://www.getbeauty.co.il.
גולף & קו מציעה 25% הנחה על פריטי טקסטיל וכלי בית נבחרים. רשת GOLF& KIDS במבצע 30% הנחה על הקולקציה החדשה.
באתר המקוון של FOX HOME תיהנו מ-30% הנחה על כל האתר, בתוקף עד ה-14.10.20, ללא כפל מבצעים והנחות, לא כולל מוצרי אאוטלט וכרטיסי מתנה.
עמינח ואמריקן קומפורט מעמידים לרשות לקוחותיהם, מעבר לאתר האונליין גם מוקד מכירות טלפוני עם אנשי מכירות מקצועיים. בנוסף, הובלה והרכבה חינם תעשה בכל ימי הסגר. בין מגוון מבצעים של אמריקן קומפורט במיוחד לימים אלה, ימי הסגר, כשכל מכוני הכושר סגורים, מכשיר הכושר והחיטוב "שייפר", היוצר רטט ומדמה מצב של פעילות גופנית ומסייע בשריפת קלוריות ושיפור סיבולת לב ריאה + כרית עיסוי מפנקת במחיר של 1,990 שקלים ומבצע למזרן KING KOIL פורסט יערות הכרמל ב- 4,990 שקלים במקום 9,395 שקלים.
ארונות ריביירה מציגה שירות חדש: קבלת קהל טלפונית + 25% הנחה על כל ארונות הרשת, כולל חדרי ארונות.
קבוצת קאופמן מקימה אתר סחר לרשת הסלונים הגדולה ItalSofa. עם האתר החדש מושקת קולקציית - ONLINE ONLY - קולקציית סלונים איטלקיים, במחיר מונגש ונוח, הנמכרת בלעדית באתר. מחיר החל מ- 2,790 שקלים.

6 צפייה בגלריה
איטלסופה. מערכת ישיבה פינתית. 6,990 שקלים. MATERA. זמין למכירה און ליין בלבד
איטלסופה. מערכת ישיבה פינתית. 6,990 שקלים. MATERA. זמין למכירה און ליין בלבד
איטלסופה. מערכת ישיבה פינתית. 6,990 שקלים. MATERA. זמין למכירה און ליין בלבד
(יח"צ)

רשת ביתילי השיקה במהלך חודש אפריל השנה את אתר הסחר שלה. באתר מוצעים מבצעים שיהיו תקפים עד סוף הסגר, בניהם 30% הנחה על מחלקת הום סטיילינג ומתנות, 1+1 מתנה במחלקת התאורה, הובלה והרכבה חינם על כל רכישה באתר.
חברת הרהיטים "דיוור אינטריורס" יוצאת במבצע הנחות של עד 35% הנחה על כל הקולקציות. ללא כפל מבצעים.
במיוחד לימי הסגר מציעה רשת אליתה ליוינג מגוון פריטי ריהוט כמו מערכות ישיבה, שולחנות אוכל וסלון, כיסאות ועוד בהתאמה אישית ב-50% הנחה, על פי מידות וצרכי החלל.

6 צפייה בגלריה
אליתה ליוינג, עד 50 אחוז הנחה על מגוון פריטים בהזמנה אישי
אליתה ליוינג, עד 50 אחוז הנחה על מגוון פריטים בהזמנה אישי
אליתה ליוינג, עד 50 אחוז הנחה על מגוון פריטים בהזמנה אישי
(יח"צ)

חנות העיצוב PRAT LIVING שסגורה בימים אלו משיקה מבצע חדש באתר- 10% הנחה על אקססוריז מעוצבים במיוחד - לתקופת הסגר בלבד. משלוח: 52 שקלים עד הבית.
בגולדשטיין גלרי טפט מציעים לרוכשים דרך אתר החברה החל מ-20% הנחה על מגוון רחב של טפטים וחיפויי קיר החל מ-150 שקלים לגליל.
חברת שקל בית מותגים משיקה מתחם אאוטלט ייחודי ובלעדי באתר האונליין ובו שלוש קטגוריות: Spring Sale, Super Sale ו-Final Sale. לרגל חידוש קולקציות, מוצרים אחרונים במלאי במחירי חיסול. 60%-50% הנחה על מגוון צלחות CORELLE מבית קורנינג בתפזורת, סכו"ם של Salvinelli בתפזורת, מטחנות מלח ופלפל מבית PEUGEOT וכלים משלימים נוספים.
נעמן מעניקה 40% הנחה על הקולקציה החדשה לחגים. אפשר לרכוש גם דרך הטלפון או הווטסאפ.
בורדינון 30% הנחה על קולקציית ראש השנה החדשה.
באתר המותג bamboo&co – מוצר שני ב 50% הנחה. בנוסף מציעים באתר מגוון של מבצעים מיוחדים כגון: קונים 2 מגבות במבוק גדולות- מקבלים מארז 3 מגבות ידיים מתנה או שמיכת טטרה 100% במבוק אורגני במילוי אוורירי ב-349 שקלים (במקום 499 שקלים). משלוח חינם בקניה מעל 199 שקלים.
חברת ברימאג יוצאת במבצע במסגרתו רוכשים ממגוון מכונות הקפה האוטומטיות של המותג הבינלאומי DELONGHI (דהלונגי) ומקבלים במתנה מארז קפה המכיל: סט 2 כוסות זכוכית עם דופן כפולה + 3 ק"ג קפה איכותי בשווי 499 שקלים.
רשת SCOOP משיקה לראשונה אתר מכירות און ליין ולרגל ההשקה מציעה נעלים לנשים, גברים וילדים החל מ- 19.90 שקלים.
מבצע "גלגל המזל" באתר הקניות הישראלי שוז אונליין המוכר בשיטת הייבוא המקביל בהנחות של עד 50%. לאחר שתזינו את כתובת המייל תוכלו לסובב את הגלגל וליהנות מאחת מההטבות שהגלגל מציע ולקבל קוד קופון תואם. בין הפרסים בגלגל: 15% הנחה, 17% הנחה, 50 ש"ח מתנה, 100 ש"ח במתנה ברכישה מעל 399 ש"ח ועוד. כל האתר ללא מע"מ.

6 צפייה בגלריה
שוז אונליין
שוז אונליין
שוז אונליין
(צילום: סטניסלב קונדרטיב)

רשת נעלי הנוחות הלב הכחול מעמיקה בסגר ובחגים את מבצע סוף העונה ומציעה עד 60% הנחה על מגוון פרטי הנעלה נבחרים. אלו כוללים בין היתר סנדלים, נעלי בובה, נעלי עקב, סניקרס ועוד.
ברשת "ריקושט" לתקופת הסגר כל קטגוריית הספורט לבית הכוללת מגוון מכשירי כושר כמו דלגיות, משקולות, כדורי כח ועוד ב- 20% הנחה ובנוסף ההנחה גם על נעלי ספורט.
באתר של דלתא תיהנו מ- 30% הנחה.
אירוקה עם מבצע של עד 70% הנחה על כל משקפי השמש. זמני אספקה הם עד 7 ימי עסקים. ברכישה מעל 300 שקלים המשלוח ללא עלות.
קרולינה למקה ברלין יוצאת במבצע אונליין מיוחד לימי הסגר: כל משקפי הראייה והשמש באתר - שני זוגות ב 300 שקלים בלבד והמשלוח חינם.
Adika מעניקה 20% הנחה על כל האתר עם קוד קופון ALL20.
קסטרו יוצאת במבצע חם לימי הסגר עם 25% הנחה על כל האתר, קולקציית הנשים, הגברים, הילדים.

6 צפייה בגלריה
קסטרו בהנחות לסגר
קסטרו בהנחות לסגר
קסטרו בהנחות לסגר
(צילום: שרבן לופו)

לקריאה נוספת:
מותג האופנה ריזרווד השיק אתר מכירה ישראלי. לכבוד השקת האתר תינתן 20% הנחה נוספת על הקולקציה החדשה עד לתאריך 11/10/2020.
המותג הבינלאומי FURLA בישראל התכונן לימי הסגר ומשיק שירות הכולל: קטלוג דיגיטלי, שירות וייעוץ מקצועי על ידי צוות החנות בכיכר המדינה ומשלוח עד בית הלקוחה ללא עלות. לרגל השקת השירות הוארך סייל הקיץ עד לתאריך ה-20.10.20 או עד גמר המלאי המציע עד 50% הנחה על מגוון פריטי הקיץ. השירות החדש יינתן בהודעות בלבד באפליקציית ווטסאפ, במספר הטלפון: 050-9602727.
פדני מותג התכשיטים הישראלי בשירות און ליין עם מחירים מיוחדים לגל השני של הסגר בקטגוריית ה SALE. לדוגמא: טבעת זהב 18 קארט מיני ויולטו 2,475 שקלים במקום 2,980 שקלים, צמיד זהב 18 קארט עם שפירית ויהלום 1,888 שקלים במקום 2,360 שקלים.
קבוצת קניוני עופר יוצאת במהלך ראשון מסוגו בישראל, במסגרתו תעניק במהלך ימי הסגר שירות לקניות מהחנויות בקניון וקבלת המשלוח עד בית הלקוח ללא תשלום. השירות ניתן בכל קניוני עופר ברחבי הארץ, באמצעות אפליקצית MY OFER ובאתר החברה. הקניונים שיעניקו את השירות עד פתיחת הקניונים: עופר נוף הגליל –נצרת, עופר הקריון, חוצות המפרץ, עופר גרנד קניון חיפה, עופר לב חדרה, עופר השרון - נתניה, עופר רמת אביב, עופר מרום ר"ג, עופר סירקין פ"ת עופר הקניון הגדול פ"ת, עופר הגבעה – גבעת שמואל, עופר בילו סנטר, עופר רחובות, עופר קניותר – נס ציונה, עופר לב אשדוד, עופר אדומים, עופר גרנד קניון באר שבע.