בראונד קארד מביאה את הבשורה העולמית לישראל ומאפשרת לעסקים וחברות להחזיק בכרטיס אשראי נטען כתחליף לשימוש במזומן. המהפכה האמיתית נמצאת במה שכרטיס אחד נותן לחברה או לעסק וכל זאת ללא כל צורך בחשבון נפרד.
רקע על הכרטיס הנטען רגע לפני שנקפוץ בהתלהבות (ובצדק) מכל מה שבראונד קראד נותן, כדאי שנבין קצת במה מדובר ומה השינוי האמיתי שמביא איתו הכרטיס. חברות, עסקים וארגונים רבים נאלצים ליצור קופה קטנה שהעובדים יכולים לקחת ממנה כסף לצרכים שונים. את הקופה הזו יש למלא במזומנים ונכון שיש צורך להביא חשבונית קבלה בתמורה לכל רכישה אך המעקב דורש תשומת לב ופינוי זמן.
3 צפייה בגלריה
בראונד קארד
בראונד קארד
בראונד קארד
(צילום: shuterstock)
הכרטיס החדש נותן פתרון של ארנק דיגיטלי, PAI. הוא ניתן לטעינה בקלות וניתן לבצע איתו עסקאות בכל מקום אשר מכבד מאסטרקראד, בארץ ובעולם. מבחינת הנהלת החשבונות, קל לעקוב אחר כל פעולה שבוצעה בכרטיס וכיוון שהוא לא מחובר ישירות לחשבון הפרטי או העסקי אלא רק מוטען, אין כל בעיה למסור כרטיס נטען לעובד הרלוונטי. הכרטיס יכול לשמש בתור קופה קטנה לעסקאות שמתבצעות במכולת השכונתית אך הוא גם פתרון מצוין לחברות שרוצות לתת לעובד שטס לחו"ל תקציב הוצאות נוסף.
3 צפייה בגלריה
בראונד קארד
בראונד קארד
בראונד קארד
(צילום: shuterstock)
בראונד קארד משמש כתחליף לכרטיס אשראי ואפשר לשלם באמצעותו באופן ישיר, למשוך מזומנים ואפילו לבצע רכישות אונליין. זוהי הדרך הפשוטה והיעילה לשליטה בהוצאות הקופה הקטנה, התנהלות נוחה של העובדים מול הכספים ה"קטנים" (שלא פעם מצטברים לסכומים משמעותיים) שיוצאים החוצה וכל זאת בלי לסכן את החשבון העסקי או הפרטי.
מהפכה בתחום ניהול הקופה הקטנה לא במקרה ציינו את בראונד קארד ככרטיס מהפכני. על פניו נראה שבסך הכל מדובר בעוד כרטיס אשראי, אך למעשה הכרטיס משמש אך ורק להוצאות הנדרשות והשליטה עליו נפרדת לחלוטין מהחשבון. בצורה זו מי שמקבל לידיו כרטיס אשראי נטען יכול להוציא כספים ממש כמו מזומן ורק בתקציב שיש ברשותו. מבחינת העסק, הארגון או החברה, קל לעקוב אחר כל ההוצאות, להבין היכן הן בוצעו, באיזה סכום וגם לקבוע מראש את גובה הסכום של ה"קופה הקטנה".
3 צפייה בגלריה
בראונד קארד
בראונד קארד
בראונד קארד
(צילום: shuterstock)
אם כל היתרונות שציינו עד כה נשמעים בסך הכל כפתרון נוח, העובדה שעמלת הטעינה זולה בכ-50% ביחס לחלופות ולכך שאפשר להזין את הכרטיס בכל מטבע ללא עמלה בכל עסקה, הן באמת בשורה גדולה. הכרטיס עומד בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר למניעת גניבות (EMV) ובמקרה של אובדן אפשר למשוך את כל הכספים חזרה לארנק הדיגיטלי ולנעול את הכרטיס כך שאי אפשר יהיה להשתמש בו יותר. ההצטרפות למהפכה פשוטה וקלה וכל מעסיק, חברה וארגון יכולים להחליף את ה"קופה הקטנה" עם המזומן ולאמץ את כרטיסי האשראי הנטענים, לשלוט בהוצאות ולעקוב אחריהן ביעילות.
לפרטים נוספים לחצו עכשיו >> https://bit.ly/3s352gD