ד"ר מרגלית מואסיס, נשואה ואם ל-3 בנות עלתה מרומניה בגיל תשע. בצעירותה רצתה ללמוד אדריכלות וציור ובגיל 14 החליטה לשנות כיוון לעולם הרפואה. "עד היום הגשמתי אלפי חלומות לאנשים ויצרתי חיוכים מושלמים ובריאים", היא מספרת.
2 צפייה בגלריה
ד"ר מרגלית מואסיס
ד"ר מרגלית מואסיס
ד"ר מרגלית מואסיס
(צילום: תומר קצב // סטיילינג: לי שוורץ)
ד"ר מואסיס מרגלית מתעדכנת בזמן אמת בכל הטכנולוגיות החדישות בתחום באמצעות ביצוע השתלמויות מעשיות במדינות המובילות בתחום ההשתלות ושיקום פה אסטטי: בארה"ב, שוויץ גרמניה ופורטוגל. כל זאת על מנת להביא למטופלים שלה את הטיפול הטוב והמשוכלל ביותר.
"לאחרונה שדרגתי את המרפאה למרפאת בוטיק בסטנדרטים גבוהים ובאווירה של בית מלון", היא אומרת, "יצרתי אווירה נעימה, אסטטית ויוצאת דופן עבור המטופלות/ים ועבור הצוות הרפואי". אני דוגלת בעבודה בטיחותית ובמקצועיות חסרת פשרות ומתן יחס אישי לכל מטופל".
מה בעצם מייחד את המרפאה שלך?
"אני ONE WOMAN ARMY - מתכננת ומבצעת את כל הטיפולים בעצמי. רואה את טובת המתרפא ומאמינה ברפואת שיניים אינטגרטיבית. המיוחד במרפאתי הוא שאני נותנת מענה מקיף למכלול הבעיות הדנטליות, ומבצעת בעצמי את כל הטיפולים מבלי להעביר מטופלים בין מספר רופאים. אני עושה השתלות ממוחשבות, שיקום פה ביום אחד, All on 4, All on 6, טיפולי חניכיים, יישור שיניים שקוף ועל ידי קוביות, ציפוים אסטטיים וכתרי זירקוניה ואסתטיקה מושלמת של החיוך לכלות לפני החתונה".
2 צפייה בגלריה
ד"ר מרגלית מואסיס
ד"ר מרגלית מואסיס
ד"ר מרגלית מואסיס
(צילום: תומר קצב // סטיילינג: לי שוורץ)
בזכות הידע והכישורים שלה, ד"ר מואסיס מטפלת במקרים מאוד מורכבים. "אני עוזרת להחזיר את החיוך למטופלים", היא אומרת בחיוך רחב, "אני משלבת רפואה, רפואת שיניים, אדריכלות ועיצוב אסתטי של החיוך ויוצרת למטופלים חיוך הוליוודי טבעי ומושלם שתמיד חלמו עליו."
איך בעצם מתבצע הטיפול שלך?
"ביצוע אבחון רפואי ותוכנית טיפול שכוללת הדמיה דיגיטלית של התוצאה הסופית, כמו בעיצוב בית אדריכלי. בנוסף, אני בעלת חוש אסטטי מושלם, מאוד פרפקציוניסטית, שואפת ומגשימה חלומות."
"אני דוגלת ברפואת שיניים אינטגרטיבית ומולטי דיסציפלינרית עם מקסימום בטיחות ותשומת לב אישית למתרפא/ה ואני משתדלת לטפל בכל אחת ואחד כמו שהייתי רוצה שיטפלו בי".
"יש לי תמיד שאיפה למצוינות, ואני לא מתפשרת על איכות ותוצאת הטיפול ותמיד מקפידה על טיפול סבלני לפציינטים עם חרדות, אני הופכת את הטיפול לחוויה נעימה".
שאיפה אחת לעתיד?
"להמשיך לחדש ולהשתכלל בעולם רפואת השיניים, ולהמשיך להגשים חלומות לאנשים."

עצת זהב למתרפא/ה

ההשקעה הכי טובה היא בעצמך. אל תתפשר על איכות טיפול השיניים - החיוך שלך הוא כרטיס הביקור וההשתקפות היום יומית שלך במראה. בכל שלב אפשר להגיע לחיוך מושלם.
רופאת השיניים DMD ד"ר מואסיס מרגלית
טל. 03-5050205 הניסנית 5 חולון
דוא"ל: dr_margalit@hotmail.com