2 צפייה בגלריה
אחד השלטים שהושחתו | צילום פרטי
אחד השלטים שהושחתו | צילום פרטי
אחד השלטים שהושחתו | צילום פרטי
מקרה חמור של השחתת שלט בחירות בחולון, ובניגוד לרוח הימים האלה, ככל הנראה לא על רקע יריבות פוליטית. מדובר בשלטי בחירות של מפלגת 'צעירים', ברחוב קרית שרת ובסמוך לימית 2000, שהושחתו ככל הנראה על רקע דתי, כאשר פניהן של חברות הסיעה - ליאת סיני-סדס, שני כהן ולינור מטלון, נצבעו בשחור.
יש לציין כי פניהם של יו"ר המפלגה, מורן ישראל ושל חבר סיעה אחר שחר האס, לא נצבעו כלל, מה שמעיד על כך שמדובר בהשחתה שאין לה קשר ישיר למערכת הבחירות שתתקיים בסוף החודש.
מורן ישראל, יו"ר הסיעה, כתב בנושא בעמוד הפייסבוק שלו: "חולון היא עיר שוויונית, חופשית ומכבדת ולא נקבל הדרת נשים במרחב הציבורי. אלו חלק מהתמונות ששלחו אליי אתמול בערב בזמן חוג בית אשר זיעזעו אותנו. התשובה היחידה לזה היא יותר נשים במועצת העיר ובהנהלת העיר.
"מי שלא רצה לראות את נשות הרשימה שלנו על שלטי חוצות, יקבל אותן סביב שולחן המועצה".
2 צפייה בגלריה
צילום פרטי
צילום פרטי
צילום פרטי
למיינט חולון, הוסיף יו"ר הסיעה: "ניסינו להבין מה עומד מאחורי המעשים האלה. אני לא יודע מהי כוונת המשורר. כל מה שיש לי זה מה שאני רואה, שרוססו שתי המועמדות לידי וכשמצאנו שלט נוסף, רוססה שם רק המועמדות. מכאן אפשר להניח שמדובר בניסיון להדיר נשים מהמרחב הציבורי, ואנחנו לא ניתן לדברים האלה יד".
"אנחנו באנו לכאן במטרה להגביר את האור ולא להתעסק בדברים אחרים. אין לנו מושג מי עומד מאחורי זה או מי עשה את זה. יכול להיות שמדובר רק באדם אחד שעשה זאת על דעת עצמו. מבחינתנו אנחנו בוחרים להתקדם".
תלונה הוגשה במשטרה. "אנחנו חיים במדינת חוק", מסביר ישראל. "מפה המשטרה תצטרך למצוא את מי שעומד מאחורי זה. אנחנו לא רגילים לזה בחולון ולא היינו רוצים לראות דברים מהסוג הזה".
סיני-סדס, שכאמור, תמונת פניה הושחתה, אומרת היום: "מדובר מבחינתי בהלם. זה מרגיז. זאת לא העיר חולון שגדלתי בה וגידלתי בה את ילדיי. אין לי מושג מי עומד מאחורי זה, או מה עומד מאחורי זה. אני לא רוצה להתעסק בספקולציות, ורוצה להניח למשטרה לעשות את עבודתה. מה שאני יודעת זה שדברים כאלה לא יעצרו אותנו".