המתמודד על תפקיד ראש העיר חולון, יו"ר סיעת 'צעירים פלוס' וחבר מועצת העיר, מורן ישראל, חנך ביום חמישי האחרון את המטה ממנו יפעל בחודשים שנותרו עד לבחירות. באירוע החניכה השתתפו פעילים וחברים של ישראל, ביניהם גם חברי סיעתו, צעירים פלוס.
בין הנוכחים באירוע חניכת המטה הממוקם ברחוב הנגר 10 בחולון, היה גם חבר סיעת צעירים פלוס וחבר מועצת העיר, איתי זילבר, אשר הציג את עשיית הסיעה בחמש השנים האחרונות, והודיע כי למרות שלא ימשיך לקדנציה נוספת במועצה, בכוונתו להמשיך וללוות את העשייה ולתמוך בה.
בנאומו התייחס ישראל לדרך הארוכה שעברה התנועה ומדוע החליט להתמודד בבחירות: "לפני עשר שנים בדיוק הקמתי את תנועת "צעירים" ראיתי את כל החברים שלי מתחילים לעזוב את העיר שאני כל כך אוהב, את חולון – וזה ממש ביאס אותי. לא היה נראה לי הגיוני שהעיר שלי זונחת את הצעירים שלה והחלטתי לעשות מעשה.
"במשך חמש שנים בין 2008-2013 ולמרות שלא נבחרנו למועצת העיר הייתי מגיע באופן קבוע לישיבות המועצה עם דף ועט - יושב ולומד. כל זאת במקביל לעבודתי בכנסת, כיועץ פרלמנטרי.
"בבחירות האחרונות, היו שהגדירו אותנו 'הפתעת הבחירות', אנשים אמרו שעשינו את ה'בלתי ייאמן' – אבל אנחנו, אנחנו מעולם לא הפסקנו להאמין. למדתי לעומק את העולם הציבורי, את החוק ואיך אפשר להפוך את המקום שבו אנחנו חיים לטוב יותר.
"לאורך כל הקדנציה, אנחנו היינו הכח שדחף והוביל מועצת עיר עייפה, עם שני מנדטים בלבד – הפכנו עולמות, הכנסנו מוניות שירות לעיר שיחלו לפעול בקרוב, קידמנו דיור לצעירים, ולמעשה היום בונים פי חמש יותר דירות לצעירים מבעבר, הוספנו כסף לשיפוץ גני הילדים ומוסדות החינוך במאבקים בוועדת הכספים, ראינו את השכונות, את האנשים, את התשתיות שצריך לשפר.
"בשנים האחרונות ראש העיר עייף, אין לו כח, וחולון עומדת במקום כבר הרבה מאד זמן. הגיע הזמן להכניס רוח חדשה למסדרונות העירייה וללשכת ראש העיר, הגיע הזמן להתקדם. הגיע הזמן שיראו אתכם, שיראו את השכונות השונות, הגיע הזמן שהעירייה תלמד להקשיב".
בסיום הדברים, חשף ישראל כי בבחירות הקרובות תתמודד סיעת "צעירים" תחת השם 'צעירים פלוס' והסלוגן שילווה את קמפיין הבחירות שלו 'חולון בוחרת #להתקדם'.