לירז כהן רחמני, 18.5
5 צפייה בגלריה
רחמני | צילום: קובי קואנקס
רחמני | צילום: קובי קואנקס
רחמני | צילום: קובי קואנקס
האם אצביע: "כן".
האם חברייך יצביעו: "אני לא יודעת והאמת שלא שוחחנו בנושא. לי נראה שהם פחות בקטע של הרשות המקומית".
האג'נדה שלי: "אני מצביעה מתוך אג'נדה ומחשבה שהעיר חולון מותאמת לילדים ויחד עם זאת אך ורק לילדים. כלומר, יתר השכבות באוכלוסייה נשארות מחוץ לתמונה, שזה אומר בני נוער ומבוגרים. עבור צעירים כמוני אין מספיק מקומות בילוי, גם לבני הנוער. ישנו מועדון אחד, השברולט, ואין יותר מקומות שבהן אפשר לבלות. בנוסף, חזות העיר במצב גרוע. לא מעט מקומות בעיר הזו מוזנחים ומלוכלכים, חסרים פחי זבל, ובכלל מודעות בנושא".
דניאל צוקרמן, 17.5
5 צפייה בגלריה
צוקרמן | צילום: קובי קואנקס
צוקרמן | צילום: קובי קואנקס
צוקרמן | צילום: קובי קואנקס
האם אצביע: "כן. אני חושב שלראש עירייה יש השפעה גדולה על חיי בהרבה מובנים, אם זה ביצירת מקומות בילוי חדשים, בטיפוח העיר, באיכות הסביבה ובקביעת סדרי עדיפויות לתקציבים. אדם שלא מצביע בבחירות למעשה מוותר על הזכות של ההמונים להשפיע".
האם חבריך יצביעו: "רוב חבריי מתכוונים".
האג'נדה שלי: "אני מצביע בעיקר לפי בחינה מדויקת של קמפיין הבחירות של המועמדים. ברור לי שחלק רציני מההבטחות שניתנות במהלך הקמפיין מכל מועמד לא יבוצעו לעולם, אך מהקמפיין אפשר ללמוד הרבה על רמת האמינות והמקצועיות של המועמד.
"לדעתי, הדבר שהכי דורש שינוי הוא נושא התחבורה הציבורית. זה נחמד שיש כמה אוטובוסים מהעיר לקניון הזהב או לעזריאלי בתל אביב, אבל שעות הפעילות שלהם לעומת זאת לא מספקות. צריך להוסיף קווי לילה בין־עירוניים. קו אחד לא מועיל. גם תחבורה ציבורית בשבת יכולה להקל על צעירים בחולון".
אליסה יופיס, 18
5 צפייה בגלריה
יופיס | צילום: קובי קואנקס
יופיס | צילום: קובי קואנקס
יופיס | צילום: קובי קואנקס
האם אצביע: "אני לא מתכוונת להצביע. אני חושבת שאין אדם בעולם שיכול להחליט בצורה טובה ביותר מה טוב בשבילי חוץ מאני לעצמי. הכוח עם הזמן משתלט על נבחרי ציבור והם משתמשים בו לרעה, או שהם מזלזלים באותן ההבטחות שהבטיחו לקיים. בסופו של דבר לאזרח אין באמת חופש בחירה אמיתי. הוא פשוט נאלץ לבחור בין אופציות שלא משקפות את רצונותיו".
האם חברייך יצביעו: "עד כמה שידוע לי חבריי אינם מצביעים וכך גם בני משפחתי. יש חוסר אמון במנהיגים במדינה ובעיר. אין תחושה שהם באמת פועלים לטובת הציבור, אז בשביל מה?".
האג'נדה שלי: "מי שבכל זאת ייבחר וירצה לשנות, יצטרך לטפל במשבר החניה בעיר. בנוסף, בחלקים הישנים של העיר החזות ישנה ולא נעימה. צריך לפעול כדי לחדש את חולון".
שחר רוזנבלט, 18
5 צפייה בגלריה
רוזנבלט | צילום פרטי
רוזנבלט | צילום פרטי
רוזנבלט | צילום פרטי
האם אצביע: כן. אני לא מוותרת על היכולת שלי להשפיע על אורח החיים בעיר.
האם חברייך יצביעו: "עד כמה שידוע לי הם מתכוונים להצביע גם כן".
האג'נדה שלי: אני מצביעה לפי בחינה עמוקה של מצע הבחירות של כל מועמד. מקשיבה קשב רב לדעות אחרות, של הוריי, חברים ומכרים, אך בסופו של דבר מה שיכריע זו דעתי ודעתי בלבד על המועמדים.
"אני מאוד אוהבת את חולון ואת מה שיש בה, נפתחו בעיר המון מרכזי בילוי חדשים שאפשר לבלות בהם גם בשבת כולל הופעות ופעילויות לבני נוער, ואני חושבת שכדי לשדרג את העיר צריך להוסיף עוד קווי אוטובוס שיעבדו במוצאי שבת.
"כן, בני הנוער מקבלים מענה, יש תנועות נוער, יש פעילות ענפה לבני נוער, נפתחו מקומות בילוי ויש מגוון רחב של הופעות לשעות הפנאי. אם נוסיף את כל זה לקרבה של חולון לתל אביב, אפשר לומר שחולון נותנת מענה לצרכים שלנו".
אייל חביבי, 18
5 צפייה בגלריה
חביבי | צילום: קובי קואנקס
חביבי | צילום: קובי קואנקס
חביבי | צילום: קובי קואנקס
האם אצביע: "אני מתכוון להצביע בבחירות מכיוון שאני חושב שכל אחד נושא עליו את האחריות לעשות טוב יותר לעצמו ולאחרים. באמצעות הקול שלי אוכל להשפיע ואולי אף לשנות, זוהי שליחות כאזרח".
האם חבריי יצביעו: "כן".
האג'נדה שלי: אני מצביע לפי האידיאלים שאני מאמין בהם, כלומר למי שיעשה לדעתי הכי טוב לסביבה. בעיניי הדבר שהכי דחוף לעשות בעיר הוא עידוד הגיוס לצה"ל בכלל ולשירות קרבי בפרט.
"מדינתנו היא מדינה קטנה מוקפת אויבים ולכן כל אחד מאיתנו צריך לתרום את חלקו. חלק מהגיוס לצבא מותנה בעידוד של העיר את בני הנוער לעשות כך, ובחולון המוטיבציה לשירות אינה גבוהה. לגבי מענה לצעירים, אני חושב שבני נוער לא מקבלים מענה הולם.
"העיר מאוד מתפתחת ומפותחת אך לא לבני הנוער. כל הפאבים והברים הם לבני 18 ומעלה. מה קורה עם החבר'ה שהם לא בגילאים האלה? איפה הם אמורים לבלות?".